frenky: Dobre, ale keby išiel pomaly, ale presne, tak to je iná vec ako keď ide pomaly a má obrovské meškanie. Ve´d si uvedom, že potom aj tie busy sú plné, keďže tá zátaž na ne, nie je rovnomerne rozložená. Ak má linka 6min. interval a príde jeden, potom o 9 minút, ďalší, tak je napráskaný a ten za ním príde na čas, čiže o tri minúty tak ide prázdny. Veď ty vodiči si neuvedomujú, že keby jazdili na čas, tak tie vozy nemajú tak plné a ajim sa jazdí pohodovejšie, pretože nemajú napráskaný bus nervoznych cestujúcich.
Korenie: veď pošli nejakých tých 8miliónov a DPB ti zradosťou kúpy SUchoj 12 a môžeš jazdiť s NP.
A čo keby si podal sťažnosť na magistrát, resp. to trestné oznámenie. Bo ten voz patrí magistrátu a keď DPB od mesta nedostane nový, tak čo tam má dať?!
Inak viac ako 40 takýchto šrotov, bolo prerobených na CNG a aj napriek ich poruchovosti nie sú životu nebezpečné - myslím, že na schodoch sa neprepadneš.
COLOR: Ak ten bus nemohol ísť viac pre poruchu, mal ho vymeniť. Ak mu to odmietli má predsa alibi. Nesnažte sa tu chudáčika vodiča obhajovať. U DPB jazdí veľa vodičou, ktorým je všetko jedno a jazdia si ako chcú. Samozrejme sú aj taký, ktorý sa snažia aby to bolo čo naj a tým by mali ísť prémie tých hajzlov. Keby to tak bolo, ver tomu, že sa jazdí na čas, všetci sú milý a vozy čistia ako vodiči 1803 či 4831.
Páni z DPB, čo to skúsiť takto. Prémie, ktoré sa strhnú za jeden mesiac prerozdeliť vodičom, ktorý jazdili tak ako sa má.
COLOR: Nie spravili z nej stálu a majú argument na zrušenie L38. VEĎ 37 TAM STOJÍ VŽDY.
Mat3j a Zdenko. No tak pekne po poriadku.
K B73X- 11,3m
TAM 232A 166M- 11,6m
Ik 415- 11,5m
Ik412- 12,0m
SOR B9,5- 9,5m
Ik280- 16,5m
Ik283- 18,0m
K B741- 17,3m
TAM 272(260)A 180M- 17,9m
Ik435- 18m
Korenie: veď pošli nejakých tých 8miliónov a DPB ti zradosťou kúpy SUchoj 12 a môžeš jazdiť s NP.

A čo keby si podal sťažnosť na magistrát, resp. to trestné oznámenie. Bo ten voz patrí magistrátu a keď DPB od mesta nedostane nový, tak čo tam má dať?!
Inak viac ako 40 takýchto šrotov, bolo prerobených na CNG a aj napriek ich poruchovosti nie sú životu nebezpečné - myslím, že na schodoch sa neprepadneš.
COLOR: Ak ten bus nemohol ísť viac pre poruchu, mal ho vymeniť. Ak mu to odmietli má predsa alibi. Nesnažte sa tu chudáčika vodiča obhajovať. U DPB jazdí veľa vodičou, ktorým je všetko jedno a jazdia si ako chcú. Samozrejme sú aj taký, ktorý sa snažia aby to bolo čo naj a tým by mali ísť prémie tých hajzlov. Keby to tak bolo, ver tomu, že sa jazdí na čas, všetci sú milý a vozy čistia ako vodiči 1803 či 4831.
Páni z DPB, čo to skúsiť takto. Prémie, ktoré sa strhnú za jeden mesiac prerozdeliť vodičom, ktorý jazdili tak ako sa má.
COLOR: Nie spravili z nej stálu a majú argument na zrušenie L38. VEĎ 37 TAM STOJÍ VŽDY.
Mat3j a Zdenko. No tak pekne po poriadku.
K B73X- 11,3m
TAM 232A 166M- 11,6m
Ik 415- 11,5m
Ik412- 12,0m
SOR B9,5- 9,5m
Ik280- 16,5m
Ik283- 18,0m
K B741- 17,3m
TAM 272(260)A 180M- 17,9m
Ik435- 18m
J