Pre Zdenka a Mat3ja:
Ikarus 415 ma dlzku 11 500 mm
Ikarus 435 ma dlzku 18 000 mm
Stare autobusy, este podla vtdajsej normy su nasledovne:
Karosa SM 11 ma dlzku 10 985 mm
Ikarus 280 ma dlzku 16 500 mm
Je to jasne?
Ikarus 415 ma dlzku 11 500 mm
Ikarus 435 ma dlzku 18 000 mm
Stare autobusy, este podla vtdajsej normy su nasledovne:
Karosa SM 11 ma dlzku 10 985 mm
Ikarus 280 ma dlzku 16 500 mm
Je to jasne?
J
Korenie: veď pošli nejakých tých 8miliónov a DPB ti zradosťou kúpy SUchoj 12 a môžeš jazdiť s NP.
A čo keby si podal sťažnosť na magistrát, resp. to trestné oznámenie. Bo ten voz patrí magistrátu a keď DPB od mesta nedostane nový, tak čo tam má dať?!
Inak viac ako 40 takýchto šrotov, bolo prerobených na CNG a aj napriek ich poruchovosti nie sú životu nebezpečné - myslím, že na schodoch sa neprepadneš.
COLOR: Ak ten bus nemohol ísť viac pre poruchu, mal ho vymeniť. Ak mu to odmietli má predsa alibi. Nesnažte sa tu chudáčika vodiča obhajovať. U DPB jazdí veľa vodičou, ktorým je všetko jedno a jazdia si ako chcú. Samozrejme sú aj taký, ktorý sa snažia aby to bolo čo naj a tým by mali ísť prémie tých hajzlov. Keby to tak bolo, ver tomu, že sa jazdí na čas, všetci sú milý a vozy čistia ako vodiči 1803 či 4831.
Páni z DPB, čo to skúsiť takto. Prémie, ktoré sa strhnú za jeden mesiac prerozdeliť vodičom, ktorý jazdili tak ako sa má.
COLOR: Nie spravili z nej stálu a majú argument na zrušenie L38. VEĎ 37 TAM STOJÍ VŽDY.
Mat3j a Zdenko. No tak pekne po poriadku.
K B73X- 11,3m
TAM 232A 166M- 11,6m
Ik 415- 11,5m
Ik412- 12,0m
SOR B9,5- 9,5m
Ik280- 16,5m
Ik283- 18,0m
K B741- 17,3m
TAM 272(260)A 180M- 17,9m
Ik435- 18m