Reply on: fobust #13660:
Jasne.

kuriozitou bol fakt, ze hned za nim stala uz spomenuta suprava 7737-38 z linky 12/7, ktora prave isla tiez na poruchu ); neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7797-98, ktory bol predtym na rannej linke 12/13
M: 7831-32/1
M: ZV 7115/3; 7835-36/12
M: ZV 7921/1
M: ZV 7706/3 a 4; ZV 7717/7; 7797-98/3
M: ZV 2001/3; ZV 2014/6
M: ZV 2827/7; ZV 2513/6 a 12
J
Korenie: veď pošli nejakých tých 8miliónov a DPB ti zradosťou kúpy SUchoj 12 a môžeš jazdiť s NP.
A čo keby si podal sťažnosť na magistrát, resp. to trestné oznámenie. Bo ten voz patrí magistrátu a keď DPB od mesta nedostane nový, tak čo tam má dať?!
Inak viac ako 40 takýchto šrotov, bolo prerobených na CNG a aj napriek ich poruchovosti nie sú životu nebezpečné - myslím, že na schodoch sa neprepadneš.
COLOR: Ak ten bus nemohol ísť viac pre poruchu, mal ho vymeniť. Ak mu to odmietli má predsa alibi. Nesnažte sa tu chudáčika vodiča obhajovať. U DPB jazdí veľa vodičou, ktorým je všetko jedno a jazdia si ako chcú. Samozrejme sú aj taký, ktorý sa snažia aby to bolo čo naj a tým by mali ísť prémie tých hajzlov. Keby to tak bolo, ver tomu, že sa jazdí na čas, všetci sú milý a vozy čistia ako vodiči 1803 či 4831.
Páni z DPB, čo to skúsiť takto. Prémie, ktoré sa strhnú za jeden mesiac prerozdeliť vodičom, ktorý jazdili tak ako sa má.
COLOR: Nie spravili z nej stálu a majú argument na zrušenie L38. VEĎ 37 TAM STOJÍ VŽDY.
Mat3j a Zdenko. No tak pekne po poriadku.
K B73X- 11,3m
TAM 232A 166M- 11,6m
Ik 415- 11,5m
Ik412- 12,0m
SOR B9,5- 9,5m
Ik280- 16,5m
Ik283- 18,0m
K B741- 17,3m
TAM 272(260)A 180M- 17,9m
Ik435- 18m