No aj ja mám jednu pripomienku.Pred pár týždňami som išiel na 203/? 6269.Odišiel zo zástavky o 2 min. skôr ako mal odísť.Išiel dole kopcom až ludí to hádzalo z jednej strany na druhú.A viete prečo sa tak ponáhlal?Musel si ísť niečo kúpiť pod zub.A zastavil na námestí 1.Mája.Stál tam 2 min.a za ním zastavila 208 a 212 a meškali 2minúty. ?
Dnes krátko po 12. h vyzeral vodič na linke 206/1 (6286) ako opitý alebo nadrogovaný, resp. dve dni nevyspatý a aj tak jazdil. Na Hodžovom námestí mu "padli palice", ale namiesto svojich dverí otvoril všetky ostatné a cestujúci takmer vypadli na cestu. Na Kollárovom šiel do zákruty ako s nákladom zemiakov a nie ľudí a ešte k tomu prudko zabrzdil.
Myslím, že nie je taký akútny nedostatok vodičov, ale Bratislava živila takýchto. Viete mi poradiť, ako ďalej? Nechcem písať sťažnosť, aby som do 30 dní dostal ospravedlnenie "za nepríjemnosti spôsobené využívaním MHD"... Diky.
vsak jasne, len nechapem, naco potom vymenit voz... tie 2 kola 196-ky by kludne mohol odjazdit aj s povodnym vozom - samozrejme len ked dany voz nejde hned po nocaku na dennu linku..
diky za vysvetlenie, no potom neviem ako to je, bud si vodic pocas "prestavky" po ukonceni N70 vymenil voz za SORku alebo sa zmenilo zadelenie a 196/1 uz je zvlast sluzbou...
Rychlo zabudni, ze SORky a MCC budu na NV. Je absolutny zakaz na vsetkych diviziach. Uz aj Petrzalka vydala zakaz. Avsak okrem tych 1 az 3 jazdovych NV. Tie najdes len obcas na N21 a takmer pravidelne N31, N93 a N95, inak nikde. Ale 2 kolona nedava SORky vobec na ziadny NV
Slovak Lines predáva 13ks Mercedes O 350 (cca 10 ročné) v priemere okolo 50 000€ a jeden 16 ročný Neoplan N3 za pár šupiek... Nemal by DPB záujem, keď už skupujeme autobusy pomaly z celej EÚ. Mohli by s tým robiť opäť zájazdovú dopravu. ?
po 6 hod. vypadla 83/1 - 4223 hradena ZV 4878, po 7.hod. sa vratil 4223
pred 8.hod vypadol neznamy voz na 98/10 hradeny ZV 4878 do konca ranneho dielu.
po 7 hod. vypadla 83/15 - 2619 hradena ZV 2852 do konca ranneho dielu.
t-bus 6293