Keďže na nočákoch úraduje iba jedna partia revízorov, to nemôžu vopred informovať dispečing, že na ktorú linku idú robiť záťah? Či to sa rozhodujú až v okamihu rozjazdu spojov?
Jazdí za kontrolovaným vozidlom policajná hliadka? A to keď vodič otvára iba 1. dvere, tak na zastávkach vždy odblokujú označovače, aby si nastupujúci mohli označiť CL?
vie niekto, co sa pred cca 20 min stalo v dubravke...za drobneho stala sanitka, policajti aj dispecing...prehladavali elektr.trat s baterkami...sanitka odchadzala so zapnutymi majakmi..?
Aj Jadran, 2619 je sice stalica, ale aj zvykne vypadavat. Dost casto zhasne motor a nejde viac natocit. Vacsinou staci pritomnost pojazdnej a na dalsiu jazdu sa vrati. Avsak vcera to bolo fakt zaujimave v noci s N34.
revizori daju pokyn otvarat iba 1 dvere, voz meska 19min a nikto ( ani vodic, ani revizor tuto skutocnost nenahlasi na DD ) meskanie sa zvysuje, nasledne revizori odstavia voz, aj ked to maju tusim zakazane. Tuto skutocnost nahlasia az 15min po odchode. Na opacny koniec upaluje NZV, avsak nikto nenahlasi, ze situacia s ciernymi je vyriesena a vozidlo je uz pustene do premavky. NZV zbytocne meria 27km. Zisti sa to az ked NZV dobehne premavkovy voz. Nasledne na hromadny odchod z HS ide druhy NZV a robi cele kolo. V NZV sa vezie aj zacvik, ktory mal byt v N34.
Peto_4958
Podľa poradia:
- ZV 4117 hradil pred 10 hod. linku 68
- 2850 vypadol po 12 hod. z linky 83/4, hradil ho ZV 2842
20 = 3417, 3532, 3416, 3429
36 = 1907, 1908
38 = 3407
41 = 3533
43 = 2359, 2347, 2112
80 = 2116, 2350, 2111, 4123
83 = 2850/4, 4238/9
M: ZV 2842/5
91 = 4101, 4107, 4116, 4104, 4109, 4104, *4110*
92 = 4877, 4229, 4822, 4822
93 = 4877, 4229, 4822, 4906, 4904, 4230, 4233, 4221, ...., 1830, 1829, 1809