Reply on: a.m. #108654:
Aj Jadran, 2619 je sice stalica, ale aj zvykne vypadavat. Dost casto zhasne motor a nejde viac natocit. Vacsinou staci pritomnost pojazdnej a na dalsiu jazdu sa vrati. Avsak vcera to bolo fakt zaujimave v noci s N34. revizori daju pokyn otvarat iba 1 dvere, voz meska 19min a nikto ( ani vodic, ani revizor tuto skutocnost nenahlasi na DD ) meskanie sa zvysuje, nasledne revizori odstavia voz, aj ked to maju tusim zakazane. Tuto skutocnost nahlasia az 15min po odchode. Na opacny koniec upaluje NZV, avsak nikto nenahlasi, ze situacia s ciernymi je vyriesena a vozidlo je uz pustene do premavky. NZV zbytocne meria 27km. Zisti sa to az ked NZV dobehne premavkovy voz. Nasledne na hromadny odchod z HS ide druhy NZV a robi cele kolo. V NZV sa vezie aj zacvik, ktory mal byt v N34.
Re #108662 Jurajko: presne ako vravis.
Risko1
- 0:35 - 1:25 NZV1 hradil N72, neviem ci nieco vypadlo, ale nasledne bol 6267
- cca 1.10 odchadza z HS NZV2 hradit N34, avsak zbytocne
- 1:30 - 2:30 NZV1 hradil N34
noc stvrtok/piatok cca 4:15 ukoncil svoju put N31 a 1612 pre hromadnu bitku. Pritomnych niekolko policajnych vozidiel, udajne aj kuklaci. Hradene NZV2