Keďže na nočákoch úraduje iba jedna partia revízorov, to nemôžu vopred informovať dispečing, že na ktorú linku idú robiť záťah? Či to sa rozhodujú až v okamihu rozjazdu spojov?
Jazdí za kontrolovaným vozidlom policajná hliadka? A to keď vodič otvára iba 1. dvere, tak na zastávkach vždy odblokujú označovače, aby si nastupujúci mohli označiť CL?
vie niekto, co sa pred cca 20 min stalo v dubravke...za drobneho stala sanitka, policajti aj dispecing...prehladavali elektr.trat s baterkami...sanitka odchadzala so zapnutymi majakmi..?
Aj Jadran, 2619 je sice stalica, ale aj zvykne vypadavat. Dost casto zhasne motor a nejde viac natocit. Vacsinou staci pritomnost pojazdnej a na dalsiu jazdu sa vrati. Avsak vcera to bolo fakt zaujimave v noci s N34.
revizori daju pokyn otvarat iba 1 dvere, voz meska 19min a nikto ( ani vodic, ani revizor tuto skutocnost nenahlasi na DD ) meskanie sa zvysuje, nasledne revizori odstavia voz, aj ked to maju tusim zakazane. Tuto skutocnost nahlasia az 15min po odchode. Na opacny koniec upaluje NZV, avsak nikto nenahlasi, ze situacia s ciernymi je vyriesena a vozidlo je uz pustene do premavky. NZV zbytocne meria 27km. Zisti sa to az ked NZV dobehne premavkovy voz. Nasledne na hromadny odchod z HS ide druhy NZV a robi cele kolo. V NZV sa vezie aj zacvik, ktory mal byt v N34.
Jadran
39/1 - po 10.40 h. isiel ZV 1638, neskor sa napojil 1632
39/4-1626 okolo 15. h. z linky docasne odisiel do vozovne, od 15.44 h. ho nahradil ZV 1638
podla poradia:
39: 1632n, 1617, 1628, 1626, 1619, 1624, 1633, 1801
? M: ZV 1638/1 aj 4
50: 2341, 2108, 2107, 2348, 2364, 2351, 2114, 2363, 2113
61: 2626, 2647, 2651, 2641, VN/5 nemam