Reply on: Marek1978 #108674:
doplním a opravím:Podľa poradia:
- ZV 4117 hradil pred 10 hod. linku 68
- 2850 vypadol po 12 hod. z linky 83/4, hradil ho ZV 2842
20 = 3417, 3532, 3416, 3429
36 = 1907, 1908
38 = 3407
41 = 3533
43 = 2359, 2347, 2112
80 = 2116, 2350, 2111, 4123
83 = 2850/4, 4238/9
M: ZV 2842/5
91 = 4101, 4107, 4116, 4104, 4109, 4104, *4110*
92 = 4877, 4229, 4822, 4822
93 = 4877, 4229, 4822, 4906, 4904, 4230, 4233, 4221, ...., 1830, 1829, 1809
Risko1
revizori daju pokyn otvarat iba 1 dvere, voz meska 19min a nikto ( ani vodic, ani revizor tuto skutocnost nenahlasi na DD ) meskanie sa zvysuje, nasledne revizori odstavia voz, aj ked to maju tusim zakazane. Tuto skutocnost nahlasia az 15min po odchode. Na opacny koniec upaluje NZV, avsak nikto nenahlasi, ze situacia s ciernymi je vyriesena a vozidlo je uz pustene do premavky. NZV zbytocne meria 27km. Zisti sa to az ked NZV dobehne premavkovy voz. Nasledne na hromadny odchod z HS ide druhy NZV a robi cele kolo. V NZV sa vezie aj zacvik, ktory mal byt v N34.
Re #108662 Jurajko: presne ako vravis.