Dnes som bol teda kuknut tu 12tku. Klasika, odbocili sme do tunela a polovica ludi zhikla: "Kam to ide?!?"
Od Postovej som bol vo voze s este 2ma ozratymi typkami. ALE ten vodi sa asi snazil dobehnut chrono, lebo taky rychly prejazd oblukom na Vazovovej nasledne z Vazovovej na Americke. to som este nevidel. Prvy vozen v pohode, ale druhy vzdy tak strasne rychlo potiahol, ze som sa bal, ze mu minimalne zadny podvozok vyskoci. Dost cudne zaskripala vyhybka z tunela ku PKO.
Proste rodeo.
Od Postovej som bol vo voze s este 2ma ozratymi typkami. ALE ten vodi sa asi snazil dobehnut chrono, lebo taky rychly prejazd oblukom na Vazovovej nasledne z Vazovovej na Americke. to som este nevidel. Prvy vozen v pohode, ale druhy vzdy tak strasne rychlo potiahol, ze som sa bal, ze mu minimalne zadny podvozok vyskoci. Dost cudne zaskripala vyhybka z tunela ku PKO.
Proste rodeo.
). 191: 1210,1825(1827?),1826,1802.
no fasa no fasa
frenky
Kazda 415, alebo 435 (mozno aj 412) ma na pravej strane pristrojovky oranzove tlacitko „Retarder“, ktorym sa zapina, alebo vypina funkcnost retardera. Ked je tlacitko zapnute staci jemne zosliapnu brzdovy pedal a retarder zacne dusit motor. Ved to poznate.
ALE voz 1018 (dnes na 20/1.) to ma spravene tak, ze ked je tlacitko vypnute nic sa nedeje, ale ked ho vodic zapne v tu ranu nabehne retarder a zacne dusit motor, cize vodic nepotrebuje stlacat brzdu, ked chce zapnut retarder.
Mozno je to tak naschval, ale mozno je to posahane, ako prednedavnom tlacitko odblokovania / zablokovania rozjazdu. Vdaka tejto poruche voz zdemoloval stoziar na stojanke a len tesne minul 1701.
-------------------------------
Viete preco...
... sa voz 1016 stale kazi? Lebo uz hodne dlho mu tecie olej z olejovej vane (alebo dakeho tesnenia) a v garazi to niesu schopni opravit.