Dnes 9ks 27Tr na 40/61 z 22ks keď nerátam #6719, ktorá sa opravuje po nehode konečne…viem niekto čo sa tam tak kazí? Už aj 24Tr dnes 9ks zo 16ks sa zlepšujú pomaly
Ak by to boli delené, bol by tam ten istý voz na oboch poradiach. Vodič 1 by ráno prebral voz v depe, odjazdil ranný diel, odovzdal na CSU voz vodičovi 2. Potom by sa vrátil vodič 1 a po ňom by išiel znovu vodič 2, ktorý by sa večer vrátil s vozom do depa.
Je to len návrh. Možno je to lacnejšie tak, ako je to teraz, len sa mi to zdá dosť komplikované. Hlavné by ma zaujímalo, ako to bolo doteraz. Lebo počet spojov sa tam mám pocit nemenil.
Aj si zisťoval, či to na tých 43 vyjde kilometricky pre EBUS? Či vyjdú prestávky vodičovi? Prípadne teda navrhuješ delené na 139, čiže ťahať hore dole 2 vozy zo Slávičieho do vozovne, 2x za deň je pre teba logickejšie a ekonomickejšie ako doterajší spôsob prestávkovania?
Najlogickejšie by bolo asi 1 vodiča vybaviť služobným autom a nechať ho prestávkovať 2-3-4 linky po meste a nech sa presúva po meste tým služobným autom. Ale myslím, že toho sa tak skoro nedočkáme. Z mnohých dôvodov.
Cez pracovné dni je tam asi striedac, počas školského roka asi strieda aj 31, ale neviem ako cez prázdniny, lebo vtedy je 31 spojená s 39 a sú tam dosť dlhé pauzy.
To odkedy vymysleli, že voz z 51/3 chodí vyprestávkovať kmeňové vozidlo na linke 139? To sa nedalo vymyslieť nejako inak, aby tam nemusel dvakrát za deň behať autobus cez pol mesta?