Reply on: _ERIC #94433:
Ad Re #94416 810zssk: T3 číslo 275 je 7509? A to je v dobrom stave????
Ad Re #94431 Solider: Prejazdný profil treba vyskúšať, teória o neunesení mostom je abslolútny blud, keď to unesie 2 x T6.
Hlavne sa treba v prvom rade zaoberať tým, KTO povedal, že v BA NEMôŽE byť K3, pretože pokiaľ je mne od KOMPETENTNÝCH známe, tak nikto KOMPETENTNÝ nič také nepovedal a nad K3 sa vážne uvažuje.
Peon
Už dávno ma fascinuje a prekvapuje, že z DNV sa dá dostať do Rakúska, ale iba vlakom mostom po jednej koľaji (kde nie je miesto na chodník).
A teda pešo, bicyklom, autom či autobusom sa do Rakúska dá dostať IBA z Petržalky, resp. Jaroviec...
Viem, že z DNV sa plánuje most pre peších a cyklistov (neviem, či nakoniec aj pre autá), ale to dožvie kedy nakoniec bude...
OTÁZKY:
1; Poznáte niekto stručnú históriu tej trate? Napr. v 80-tych rokoch minulého storočia už existovala? Ak áno, jazdili tade nejaké "ostro kontrolované" vlaky občas? Na vlaky.net som k tomu akosi moc nenašiel...
2; Teraz, keď už je Schengen, dalo by sa tade teoreticky (riskantne) pešo prejsť? Alebo je to tam nejak strážené či inak zabezpečené? Viete o niekom, kto to skúsil a ako to dopadlo?
3; A pred Schengenom, keď sa mohla prejsť štátna hranica na OP len cez hraničné prechody, bol ten most nejak zabezpečený proti pešiemu prechodu?