Reply on: enumaelish #94408:
garantujem ti ze ik280 coskoro koncia, 4958 dojazdila dnes, 4945 myslim v piatok a 4947 konci STK v polke februara, ak sa ovsem dovtedy nepokazi... a dat do pucu zhnity ikarus by bolo dost financne narocneRe #94411 záchranár: vo vozovni hrobonova sa nachadzaju dva historicke 9Tr, 53 ktory je kompletne zrekonstruovany a 152, ktory je na tom horsie ako jeho kolega, mierne chyta hrdzu no pokial viem tak pojazdny je
Re #94414 Ondro: ako historicke vozidla z radu ik280 by mali byt podla oficialnych informacii uvedenych aj tu na stranke dedusko 2881/II a 4940, co viem tak 2881 ma prasknuty ram a 4940 je pojazdna ale tiez by potrebovala rekonstrukciu, kazdopadne na rekonstrukcie tychto vozidiel do dobreho stavu DPB nema peniaze...
Re #94416 810zssk: kebyze sa zrekonstruuju vsetky vozidla urcene na historicaky mali by sme co ukazovat, vystavovatelnych elektriciek mame Ganz 104ku, dva BMEŽe 18 a 31, DPMB 38 spolu s vlecnym vozom SGP 135, T2 cislo 215 T3 cislo 275 a K2 317 vsetky 3 v dobrom stave
trolejbusy mame vystavovatelny v podstate jeden a to 9Tr cislo53, a este oerlikon #80 bez vyzbroje cize nepojazdny a moc to nie je na ukazovanie, rekonstrukciu by potrebovali predovsektym sanosy #6505 a 6517, ktore by stali zato zrekonstruovat ich a tiez 9Tr #152
a co sa autobusov tyka vystavovatelna je len RTOcka #236/II, na rekonstrukciu cakaju ŠM11 #3350/II, jedna 706 RO, ktora nie je vedena v evidencii vozidiel, a taktiez Karosy B731 #4079, ktora chyta bronz v podobe hrdze, B732 #8005 plna skolskych lavic ci to ma vnutri

Co sa tyka ich rekonstrukcie tak ani jednemu to nehrozi v blizkej dobe, kedze DPB nema prostriedky ani na nove vozy, nie to na rekonstrukcie historicakov, co je velka skoda...
Re #94422 bwd: osobne mi mapy.sk pripadaju prehladnejsie
Re #94425 enumaelish: hniju na nivoch, hrdzaveju a rozpadaju sa, jeden ma vnutri "obchod" s nahradnymi dielmi na SANOSy, podla mna sa budu rekonstruovat ked sa kompletne premenia na prach, vtedy uz nebude co rekonstruovat, takze to nebude moc financne narocna rekonstrukcia
Re #94427 Allredo: take muzeum by bolo velmi pekne, ale nerealne

Re #94431 Solider: raz sa tu rozoberalo nieco take ze v niektorych usekoch trate by oproti sebe nepresli a taktiez ze most nad staromestskou by ich neuniesol, ale to je vsetko len take ze jedna baba povedala, kedysi som sa tu nato pytal ale nechce sa mi hladat ze co mi bolo odpovedane
Peon
Už dávno ma fascinuje a prekvapuje, že z DNV sa dá dostať do Rakúska, ale iba vlakom mostom po jednej koľaji (kde nie je miesto na chodník).
A teda pešo, bicyklom, autom či autobusom sa do Rakúska dá dostať IBA z Petržalky, resp. Jaroviec...
Viem, že z DNV sa plánuje most pre peších a cyklistov (neviem, či nakoniec aj pre autá), ale to dožvie kedy nakoniec bude...
OTÁZKY:
1; Poznáte niekto stručnú históriu tej trate? Napr. v 80-tych rokoch minulého storočia už existovala? Ak áno, jazdili tade nejaké "ostro kontrolované" vlaky občas? Na vlaky.net som k tomu akosi moc nenašiel...
2; Teraz, keď už je Schengen, dalo by sa tade teoreticky (riskantne) pešo prejsť? Alebo je to tam nejak strážené či inak zabezpečené? Viete o niekom, kto to skúsil a ako to dopadlo?
3; A pred Schengenom, keď sa mohla prejsť štátna hranica na OP len cez hraničné prechody, bol ten most nejak zabezpečený proti pešiemu prechodu?