Reply on: _ERIC #94433:
"hniju na nivoch, hrdzaveju a rozpadaju sa, jeden ma vnutri "obchod" s nahradnymi dielmi na SANOSy" Ako to mám chápať s tým obchodom, keď Sanosy nikde v exČSFR v pravidelnej premávke nejazdia?Re #94434 Peon: Ad. 1: Po tej trati v GVD 89/90 premávalo niekoľko párov MOs v trase BA hl. st. - DNV - Marchegg s vylúčenou vnútroštátnou prepravou cestujúcich.
Re #94437 Peon: Tomu kto " porušením povinnosti ustanovenej všeobecne záväzným právnym predpisom ohrozí bezpečnosť alebo plynulosť železničnej alebo lodnej dopravy alebo v nej spôsobí dopravnú nehodu" možno podľa zákona o priestupkoch uložiť pokutu do 5 000 Sk.
A čo sa týka chodenia po električkovej trati pokiaľ nie je vedená na samostatnom telese by si spáchal priestupok na úseku plynulosti a bezpečnosti cestnej premávky.
Papyr
http://rail.sk/arp/slovakia/history/h111.htm
Mosty na trati Marchegg-Bratislava
http://rail.sk/skhist/mosty/dnv.htm
Za cias zeleznej opony bol samozrejme most zabezpeceny nielen proti neziaducemu prechodu chodcov, ale aj proti neziaducemu prechodu vlaku. Na kolaji v DNV, ktora viedla na Rakusko, musela byt, ako na vsetkych takychto pohranicnych staniciach, trvale umiestnena uzamykatelna vykolajka, ktora sa odomykala iba bezprostredne pred odchodom/prichodom vlaku. O fungovani zeleznej opony viac napriklad na tychto linkoch:
http://www.lahvista.cz/opona/
http://pohranicnik.bloguje.cz/
a zaujimavy pohlad z druhej strany opony http://www.brianrose.com/lostborder.htm
P.S. V predoslom prispevku, pre presnost, som si zmylil link pri druhej fotografii - nejedna sa o skochovicky, ale o kacovsky most. Ale to je jedno, je tiez priehradovy.