Reply on: Beus #94439:
Trakčný povozok pod kĺbom v K3 je samopzrejme doriešený, čo myslíš, že v Brna jazdia s nedoriešeným podvozkom ? ? Myslím, že Š. L. ten problém s roztečou zdvihákov vyrieši. Nakoniec, K2 a T3 tiež majú rozdielne vzdialenosti otočných čapov a ide to.
Papyr
Most cez rieku Moravu na trati DNV-Marchegg bol postaveny v roku 1848, zniceny v roku 1866, opat postaveny v roku 1868, opat zniceny v roku 1945 a jeho sucasna podoba je z roku 1961. Je to priehradovy most, takze chodec sa moze pred vlakom ukryt medzi piliere. Ovsem ako most cez zeleznu oponu nebol projektovany pre pesiu premavku
Zaujimave je, ze napriek vzniku za studenej vojny je to spolocne cs.-rakuske dielo, projekt vypracovala rakuska akciova spolocnost Wagner-Biro, montaz vykonal ceskoslovensky narodny podnik Vitkovicke zelezarny Klementa Gottwalda Ostrava.