Reply on: Mike #90051:
Pozri, ak sa naša firma v roku 2009 presťahuje do práve budovaného "nového mestského centra" na nábreží pri SND, tak možno začnem opäť jazdiť sockou, ale jedine v tom prípade, že pešia dostupnosť električkovej zastávky bude akceptovateľná. Tragédiou celej socky je to, že na veľké množstvo prepravných tokov sa nevyužíva koľajová doprava, hoc by na nich mala oveľa väčší zmysel. To máš tak keď "kompetentní" snívajú o metre, zmene rozchodu, hybridoch vlak-tram a podobných volovinách miesto toho aby sa tu začala budovať mestská koľajová sieť, čiastočne podpovrchová, na báze súčasnej električky. TEN-T tunel je super pre S-bahny, ale nie je to náhrada mestkej dopravy.
fobust
Na čo som sa vykakal? Na to čomu tu poniektorí vravia verejná osobná doprava? ? Ono je to mizerná socka, smradľavé vozy, žiadna preferencia. Tak sorry, v zápche si OVEĽA radšej postojím vo vlastnom IGK ako v plesnivom vraku po životnosti. MHD musí ponúknuť kvalitatívne podstatne vyššiu úroveň pri rozumnej cene. Ak by bola cesta MHD povedme o 20% rýchlejšia ako cesta IGK a nemusím pri prestupoch behať hore-dolu po schodoch, ňuchať močovky a moknúť, tak vtedy to začne byť pre mňa zaujímavé.