Reply on: S499.1023 #90029:
? a na to si ako prišiel že 16 rokov ono je problem sa k takým info dostať ale povec mi aky autobus ma životnosť vačšiu ako 9 rokov ikarusi 280 a 435 či 415 9 karosi do 1989 mali cez 10 rokov po iba 9 solarisi tušim iba 7 či 8 sorky neviem ale tiež to nebude cez 10
ono pokila začnú na slovensku platiť všetky eu normi tak sa budu niektore podniky velmi čudovať ked im pride zo sudu prikaz o ukončeni prevadzky
A tu uš nepomože ani štat lebo pojde o ludske životy
☠ A v DPB v niektorych vozoch ide

Len si neviem tak celkom predstaviť elektronické označovače v 104ke.
fobust
Pozri, ak sa naša firma v roku 2009 presťahuje do práve budovaného "nového mestského centra" na nábreží pri SND, tak možno začnem opäť jazdiť sockou, ale jedine v tom prípade, že pešia dostupnosť električkovej zastávky bude akceptovateľná. Tragédiou celej socky je to, že na veľké množstvo prepravných tokov sa nevyužíva koľajová doprava, hoc by na nich mala oveľa väčší zmysel. To máš tak keď "kompetentní" snívajú o metre, zmene rozchodu, hybridoch vlak-tram a podobných volovinách miesto toho aby sa tu začala budovať mestská koľajová sieť, čiastočne podpovrchová, na báze súčasnej električky. TEN-T tunel je super pre S-bahny, ale nie je to náhrada mestkej dopravy.