http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=2129
Zaujímavé čítanie. Autor sa viezol autobusom z roku 1987, takže tam tá norma tiež bola porušená.
Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.
Zaujímavé čítanie. Autor sa viezol autobusom z roku 1987, takže tam tá norma tiež bola porušená.

fobust
Na čo som sa vykakal? Na to čomu tu poniektorí vravia verejná osobná doprava? ? Ono je to mizerná socka, smradľavé vozy, žiadna preferencia. Tak sorry, v zápche si OVEĽA radšej postojím vo vlastnom IGK ako v plesnivom vraku po životnosti. MHD musí ponúknuť kvalitatívne podstatne vyššiu úroveň pri rozumnej cene. Ak by bola cesta MHD povedme o 20% rýchlejšia ako cesta IGK a nemusím pri prestupoch behať hore-dolu po schodoch, ňuchať močovky a moknúť, tak vtedy to začne byť pre mňa zaujímavé.