Reply on: Sommelier #60784:
hej, hlavne v opacnom smere uplne idealny, pri pravidelnosti MHD si mozes fakt naplanovat to aby si minimalne cakal pri prestupe kdesi na okraji mesta na spoj ktory chodi 1x za hodinu (aj to v popoludnajsej spicke) a pritom ti nezdrhol; ked chodil na asmn, vedel presne za ako dlho to tam po vlastnych preslape (a dokedy mozme napriklad chlastat spolu kofolu
)a zo vzdialenosti z ktorej cestoval mam dojem ze rozdiel v cene na okraj BA a na ASMN bud nebol alebo bol mensi ako 14 Sk (cena zakladneho listku na MHD); nehovoriac o pohodli (a aj ja uz dnes cestujem MHD z dolnych honov do petrzalky a nazad minimalne a preferujem dopravu autom, aj ked to je urcite drahsie...)
Sommelier
Dovoľuje nie je vhodné sloveso, malo skôr prísť do úvodzoviek. Netvrdím, že Bratislava je piesoček jedného dopravcu. Práveže by bolo vhodné, aby tu dopravcov bolo viac. Viac druhov dopravy a viac dopravcov.
Ale spôsob dopravy bývalých SAD a DPB je veľmi podobný.
Podobnejší ako DPB a taxi služba...
Spoločná je aj predplatená forma cestovného.
Kdežto niektorí dpopravcovia, zastavia v rámci mesta na pár zastávkach a končia na centrálnej (má to tak aj Brasilia a je to zlé), ktorá je len pre málo z nich prestupnou.
Pretože ak cestujem z Pezinka na Záhorie, nepôjdem na Nivy a z Nív.
Cashuje cestujúcich priamo do vo vozidle. Neobťažuje sa s pravidelným zastavovaním na zastávkach, ktoré už obsluhuje v týchto úsekoch ešte poloprázdna električka. Spôsob jazdy je menej o brzdaplyne, takže sa šetrí voz aj palivo, dohľad lepší, úroveň a spol. Takže niekto má smotanu a niekto niečo iné.
Oproti logickým dôvodom by niekto mohol navrhnúť nesocialistický dôvod prečo by to na tie Nivy malo chodiť, resp. prečo s tým nesúhlasíš ?
V roku 2050, keď bude fungovať všetko ako má uvidíme možno polovicu z toho čo sa dá nazvať NDS. Takže tvoja obhajoba je scestná.
NDS je niečo ako Al-Kaida. Existuje aj neexistuje. Aj v Bratislave, len je trochu rozbitý.