Re 499.1023 povedal si presne to iste, rozdiel je v cene 14 a 22. A cestujúci za 22 je zvýhodnený a tých na DP menej. To že by v okruhu 50 km mala fungovať integrácia je fakt, ale nadalej bude pohoda v neštátnych spolocnostiach, ktorej stat zivy spracovanie odpadu, ktorý má tu smolu, že z niv cestuje autobusom. 1. Pásmo čipova a koniec. Jo a nech skúsia všetci tie škodovky zaparkovať. A benzín je drahý. Aspoň budú chodiť v trojici.
PePa
Ale nechcime príliš veľa, aby neskončil ako 1923-ka. Aj o ňu bol prejavený záujem, nájdený spôsob ako ju oživiť, ale podaktorí páni z Kráľovstva Gumokolov na Bojnickej sa zaťali a urýchlene ju rozobrali a odpratali do šrotu. Nápadne mi to pripomína konanie ľudí na železnici po roku 1975, kde stáli na odstavných koľajách pary, či iné vzácnosti v podobe náraďových či vrchárskych vozňov prestavaných z kráľovských salónov a špeciálov. Kým si hnili, bolo dobre. Keď sa ich chcel niekto ujať a nedajbože ich zrekonštruovať a jazdiť s nimi - na druhý deň vidali rušiaci výnos u už sa veselo krájalo autogénom...
Nech žijú tí hlupáci z radov päťdesiatnikov, odchovaní minulým režimom, s klapkami na očiach a kanálovým deklom na mozgovom centre, ktorí pre svoje pohodlie, zaslepenosť, nenásytnosť a neochotu zniesť čo i len malé riziko radšej v tichosti povolia likvidáciu aj toho mála, čo nám z histórie, a nielen dopravy, na Slovensku zostalo.