Re 499.1023 povedal si presne to iste, rozdiel je v cene 14 a 22. A cestujúci za 22 je zvýhodnený a tých na DP menej. To že by v okruhu 50 km mala fungovať integrácia je fakt, ale nadalej bude pohoda v neštátnych spolocnostiach, ktorej stat zivy spracovanie odpadu, ktorý má tu smolu, že z niv cestuje autobusom. 1. Pásmo čipova a koniec. Jo a nech skúsia všetci tie škodovky zaparkovať. A benzín je drahý. Aspoň budú chodiť v trojici.
tomas1
1) S ukončovaním prímestských liniek na okraji mesta ja príliš nesúhlasím a už vôbec nie bez existencie NDS.
2) "vedenie DPB a jeho 100 % vlasník a zriadovateľ dovolia spoločnostiam (ziskovým, dotovaným, ...) aby na území hlavného mesta prepravovali podstatnú časť najziskovejšej klientely je zarážajúci."
- aké dovoľovanie máš na mysli? Mesto ani DPB nevlastní ASMN, preto nemôže to, čo chodí na ASMN absolútne nijak ovplyvňovať ani dovoľovať, pokiaľ sa nedohodne s VÚCišpánmi na IDS. Okrem toho ani nevydáva licencie na prímestskú dopravu, takže jej trasovanie cez mesto nemôže zatrhnúť.