Reply on: Valec #58306:
? Tomu projektu hauptbhf. hovoria tiež "Wien Europa Mitte", má to byť akože prepojenie do "Novej Európy".
________________
Re #58330 S499.1023: Trenčín - Ja som toho názoru, že keď sa robí, tak poriadne a nie po rozheganom moste. BTW v budúcnosti budú železničiarom ďakovať, pretože budú môcť použiť súčasnú trasu železnice cez Váh na GK most. ?
Tahať okolo Trenčína,... pche,.... Za 5 - 10 mld.? ?
________________
Re #58333 Engerau: Blbý nápad, do Prievidze idú dva vlaky denne a ešte takú blbosť spravia, že každý z inej stanice. A ty si myslíš, že Petržalčan, čo chce ísť podvečer do Prievidze, si radšej privstane na pol siedmu ráno, pretože ZSSK mu vtedy ponúka exkluzívny spoj rovno z 5ržalky? ☠ Takto nikomu nepomohli iba ľudom zbytočne komplikujú život. Na hlavnú by mali chodiť všetky R, Zr, IC, EC a na NM a Petržku môžu dať niekoľko osobákov.
aquila
ktora ide za prve len okrajom mesta, 30 metrov nad zemou a navyse sa zrekonsturje v PB cela cestna siet a celkove vyvolane investicie budu asi 2 miliardy navyse.
ad TN, jasne ze dava SK do EU, ale keby sme nedavali do EU, tak ver, ze stat by tieto projekty nikdy nefinancoval. takto sa aspon konecne investuje do infrastruktury.
a to ze je X miest po celej zeleznici viem, ale toto je zhodou okolnosti docela OK. a podstatne lepsie vyuzitie eurofondov ako v pripade elektrifikacie ZV - BB. ale to uz sme fest OT.