V roku 1670 zakupil DP Presov bus Skoda 706 RTO Lux. Voz dostal ec 81.Zvereny bol vodicom J Hudakovi a J Hadvizdakovi. Vyuzivany bol prevazne na zajazdovu prepravu. Koncom 70-tych rokov autobus odkupila TJ Fintice. Tam ho bez vecsich zmien pouzivali do roku 1985. V tomto roku TJ Fintice zakupila dalsi bus od DP Presov Karosu SL 11 ec 152. Erteocku potom odpredali TJ Tulcik. Tam autobus koncom 80-tych rokov presiel opravou karoserie a dostal nater v bielo-oranzovej kombinacii. V Tulciku autobus pouzivali az do polovice 90-tych rokov. Jeho dalsi osud vsak nepoznam.
ze hauptbahnhof bude terajsi suedbahnhof.
tomas1
_______________________
#58255 Martin Fundárek: "dá sa z nej dostať na všetky trate, čo sa o Filiálke povedať nedá."
- čože? ? Po postavení toho tunela áno. Ja nevidím dôvod prečo by tam nemohli chodiť všetky vlaky, Filiálka je ďaleko výhodnejšia čo sa týka spojenia na MHD, aj čo sa týka koridorov. Aj do tej Viedne je to cez Petržku asi lepšie než cez Marchegg (polokružná jazda od Stadlau na južnú stanicu je dosť zdržovačka).
Vyriešenie tých prepojení, napr. smerom na súčasnú HLST je už technický detail.
Ale ten postoj Nového Mesta je fakt idiotský. ? V Trenčíne si radnica nedovolila kvôli plavárni zablokovať projekt celoštátneho významu. V Považskej Bystrici tiež neblokujú diaľnicu cez mesto za každú cenu. (Myslím teraz samosprávu, nie radových občanov, takí, čo sú proti všetkému od spaľovne po hospic sa nájdu všade.) Len na Novom Meste musia byť niečo extra, navyše im tam tie trapné bytovky a parkoviská čo tam chcú mať ešte nestoja....
_______________________
K tej Viedni - sa staval ten "Lainzer tunnel" na prepojenie západnej trate smerom k Suedbhf., takže asi aj oni zistili, že vláčiť cezpoľných metrom alebo električkou zo stanice na stanicu je blbosť. ☺
(Keby ste mali nejaké materiály k plánovaným železničným projektom v oblasti Viedne, tak prosím poskytnite link. ?)