Reply on: aquila #58347:
Jediny dovod, preco by Trencin potreboval prelozku trate, je CESTNA krizovatka pri hoteli Tatra, ktora je zranitelnym uzkym hrdlom trencianskej CESTNEJ dopravy a blizka pritomnost zeleznice znemoznuje urobit tam akukolvek obchadzku tejto krizovatky.Z hladiska kvality zeleznicnej stanice nie je potrebne stavat cokolvek nove, pretoze sucasna stanica dobre vyhovuje, ako pisal ufo. Z hladiska odsunu hlucnej priebeznej nakladnej dopravy, ako aj z hladiska zrychlenia prevozu IC vlakov cez Trencin, je zase zbytocne presuvat trat do navrhovanej polohy cez ostrov, pretoze aj hlucne naklady, aj rychlo iduce IC pojdu stale cez mesto a nie poza.
Martin Fundárek
"ja nadavam na to, ze tato posrata stanica pobrala skoro vsetky vlaky stanici Nove Mesto"
Veď som písal, že nie je dôvod na to, aby niektoré regionálne vlaky nemohli chodiť na Filiálku. To isté sa týka Nového Mesta. Ak by bol slušný interval povedzme zo smeru Trnava v špičke 30 min., každý druhý vlak by mohol ísť na NM. A mohli by tam ísť aj posilové rýchliky.
A že sa žiaden vlak nezostavuje na hl.st.? No a čo? Inde vari nemajú odstavné stanice? Mať hlavnú stanicu spojenú s odstavnou by bolo mrhaním pozemkami.