Reply on: Papyr #52337:
Nehovoril som o troj - stvor rocnych Karosach 95X/96X ale o troj - stvor rocnych Karosach v Prahe. A to, ze tieto busy mali na sebe viac hrdze ako jej maju nase Ik400 z 1998 je fakt. Neviem ako je to s touto novou radou 950, este to nema tolko, ale ak mi niekto chce predat voz z 21. storocia, ktory po styroch rokoch hrdzavie na streche a na blatnikoch, tak sorry, ale to jednoducho nemam doveru verit v novy model. Ved nas prvy SOR, na ktory sa tu niekto z Prahy posmesne pytal, ked sa hovorilo o nakupe busov v BA nieco ako "kdyz to ovsem za bus lze povazovat" alebo tak nejak to bolo, je menej hrdzavy ako tie prazske Karosy a v tom case to bola zacinajuca mala vyroba.
A co sa bratislavskych predsudkov voci Karosam tyka, necuduj sa im. Jednoducho okolie ta ovplyvnuje. Ja len stale nechapem, preco to vy nedokazete pochopit, ze je tu voz s ktorym s v Bratislave vacsie problemy, z dovodov ktore kazdy pozna. Avsak tie problemy su vacsie ako s inymi vozmi. A ak by som mal reagovat rovnako, je to ako keby si si kupoval ziarovky vyrobcu xyz (aby ma niekto neatakoval) a vzdy to bol sunt, ktory po pol roku praskne a ty vzdy kupis novy model, ved co ked je to teraz uz na vyssej urovni a vydrzi to.
Tak ako sa v roku 1996 rozhodovalo medzi K741 a Ik435 a rozhodlo sa v prospech Ikarusu (pozri sa na interier a exterier tych Karos, ved im sa nesnivalo ani o protismykovej podlahe, nie to plastovych sedackach) tak dnes sa rozhoduje medzi NP a VP vozy a ja som v istom zmysle v podstate rad, ze uz je rozhodnute, lebo ta VP mrcha by tu jazdila dalsich 15 rokov a zabezpecovat v roku 2020 MHD s VP vozmi. Ved to hadam uznas, ze to jednoducho NIE!
Mike
1. To sa nedá
2. Nikdy sa to tak nerobilo
3. Bolo vy to zložité
4. Cestujúci by to nepochopili
5. Cestujúci by to zneužili
6. Na to nie je predpis
7. Napriek tomuto je to už zavedené na linke 22/49
8. Ale ani tam to nefunguje, môžeš si prečítať dispečerské fórum a tam nejaké random výpravy linky 22.
Na spomínané garantované poradie je pridelený voz 1031. Zhodou okolností cez letné prázdniny robil tento vodič aj s týmto vozom nejaké zájazdy pre detičky. Namiesto neho tam nebol 1032, lebo ten má pridelený niekto iný a bol normálne v zadelení (linky 20, 37, 91, ...). Alebo inokedy mal vodič z 1031 dovolenku. Namiesto 1031 tam nebol 1032, lebo ten bol v zadelení. A na 1031 síce vypisovali iných vodičov, ale nie na 22/49, ale na všetky iné linky (vtedy hlavne na 91/191).
Takže tých prac. dní, keď na odchod s nakresleným vozíčkarom prišiel v lepšom prípade ikarus 415, v horšom Vrakosa B732 vôbec nebolo tak málo.