Reply on: Sommelier #52248:
Ja som si to bol preštudovať osobne na magistráte.Estakádový variant sa mi nepozáva, pretože by to opticky rozdelilo Petržalku a vznikly by nové miesta pre asociálov.
V povrchovom variante mi električková trať nepripadá byť o nič väčšia bariéra ako na incýh radiálach, aj keď križovatky majú byť mimoúrovňové s výnimkou Farského-Boskákova.
Papyr
Ale konecne si priznal, ze Karosa sa ti nepaci a nepovazujes ju za dobru, je len TVOJ sukromny, osobny, posahanou Bratislavou a jej Vrakosami ovplyvneny nazor cloveka, ktory Karosu 95X/96X/Citybus/Citelis videl len z rychlika v inom meste, pokial vobec.
B961 by v sucasnosti bola pre Bratislavu skokom o dve triedy vyssie. Solaris alebo aj ten Citybus o tri triedy. Lenze u vas budu ludia ako ty diskutovat, ci si BA (coby metropola) zasluzi skok len o tri triedy vyssie, alebo rovno o styri, nevsimnu si, v com sa ludia vozia TERAZ a diskutovat budu tak dlho, az sa nekupi nic a Ikarusy uhniju. To je jak s tou dopravou do Petrzalky. Furt sa len vsetci vadia, ci metro, elektricku, VAL, mackopsa, ci doplnkovy trolejbus ano alebo nie, a tak dalej, a medzitym nad hlavami letia desatrocia a ludia sa stale vozia busmi.