Reply on: kondy #44111:
Hm, v 89 sa uz Karosy robili len s Detvami, muselo to byt skor 


Inac, ked sa vyznas do Raby, mozno mi budes vediet povedat, co za divnu Rabu maju niektore C744-ky - to boli myslimze jedny z poslednych \"huciacich\" verzii a hucia totiz az na 3 frekvenciach


Hm, tym vozom s dialkovou napravou by som sa v MHD rad odviezol..:) Ja si akurat pamatam, ze na byvalej 38-cke behavala jedna Karosa s manualkou a medzimestskym (nie dialkovym) diferakom, teda asi celou napravou...to som bol este maly stupel, no toto som rozoznaval uz



Teraz mam dojem, ze niektory plynak 36xx ma medzimestsky diferak, ale neviem to naisto, ani ktory...
Hm, a ostatnym sorry za dlzku...:)
Beus
Inac k HN/HN2 - vyrabala to Skodovka, ak sa nemylim, HN bola ich vlastna konstrukcia, inak velmi vydarena, s vybornymi vlastnostami (ved na 9Tr sa pouzivala desatrocia), prave preto sa od Raby v 1993-om vratili ku svojej HN
Ku trolejbusovym napravam - je to presne to iste, co autobusova naprava, dokonca ani prevodovy pomer nemusi byt iny, zalezi od nominalnych otacok motora - prenos je totiz kardanom od motora do diferaku (a potom samozrejme redukcny prevod v nabojoch kolies), vsetko rovnako ako u busov