Mna skor zaujima ako chcu vyriesit ten prechod elektricky na Starom moste... co tam daju semafor ako pri oprave prac alebo sa aj ta cast po ktorej teraz jazdia osobne auta odstavi a prestava sa na elektrickovu premavku cely most? Hmm... By som cely most zhodil a postaval novy... aj tak raz dr. . e , dufam. ?
Ktovie ci by to potom bola 49 alebo 211
lubos
Pokial viem tak sa tam robilo az do novembra, to, ze neskor pri pokracujucej vyluke nerobili aj tu cast moze tkviet aj v tom ze napr. nemali stavebne povolenie, alebo spracovany projekt... Okrem toho sa mostova musela otvorit nacas, pretoze to bola politicka zalezitost. ?
Nehovorim, ze sa musia vyhovarat, ale si napr. uvedom, ze ked chces tu cast robit, musis auta vylucit z krizovatky. 4 vtedy jazdila cez Safko, spat sa vsetko vracalo cez Jesenskeho. Ako by si to chcel rozkopat ? A hlavne kde ? Obe vyhybky boli vtedy dolezite a ak sa to malo robit poriadne, museli to urobit do hlbky. Osobne nevidim na postupe DPB nic zleho.
K vyhovorke na rychlost. Ak by pridali tych 30 metrov co sa tu spominalo, museli by rozkopat 30 metrov trasy, ktora bola nedavno robena a upravit ju, museli by na tych 30 metrov posunut tu splietku a to vsetko stoji peniaze. Tie peniaze by boli vyhodene do vzduchu, pretoze aj ked by sa tade dalo jazdit rychlo, nic by to nepomohlo, pretoze vzhladom na obluk by sa tade i tak muselo ist s mierou. Pokial viem, zo Safka ide na Jesenskeho len jedna linka - ak sa mylim, tak ma oprav. Hovoril som o tej odbocke. Co sa tyka toho, ze za normalnej premavky tam chodi viac liniek, uvedom si prosim, ze smerom na Safarikove namestie je semafor, ktory pusti maximalne jednu elektricku, takze tie rady tam zase az take velke nie su.