24Tr je tichsia, bo je novsia. Piskoty a vrzoty (mimochodom, chrapoty, piskoty a vrzoty su vedlajsie dychacie fenomeny ) sa prejavia aj na 24tr, pretoze karoseria z CityBusu. Totiz, kto chce prevadzkovat CityBus (potazmo 24Tr) bez vrzgania, musi pravidelne dotahovat skrutky pod listami oblozenia vo vnutri. Predpokladam, ze v BA natolko pravidelna udrzba nehrozi.
fobust: Inak 21Tr ma lepsie sedadla, lebo dalej od seba. Co sa tyka dveri, 21Tr - 1360 mm, 24Tr - 1200 mm, pre porovnanie 9Tr - zadne dvere 1200 mm, stredne 750 mm. Ale na tvojom mieste by som nebol tak automaticky nastvany na 24Tr, ked som sa nou este neviezol. Az ked sa nou povozim, nastane cas na subjektivne porovnavanie s 12m Trollinom.
Apropo, bol som zbezne kuknut oblucik Sturova - Kamenne nam. No mam pocit ze sa tam normalne trafili nielen do polomeru, ale aj spravnej geometrie, lebo to tam nepiska (teda pri vyjazde z obluku dva z troch vozoch trochu zapiskali). Zrejme tam uz nebude zuzenie ako na Mostovej. ?
Nespoliehal by som sa velmi na to ze by preslo, lebo vies "co ak by voz neprehodil alebo podhodil, to by musel vodic aj tak vystupit a v tom momente by mu mohol voz odist".
To vies - tam sa to kompenzuje - v smere z Kapucinskej ma zase pre zmenu vyhybka az prilis dobry prestavnik, ked tolko podhadzuje... A tak sa tam jazdi 5 km/h Ale vystihol si to - najvacsi problem je ten neexistujuci prestavnik, inak by mozno take riesenie preslo...
Suhlasim. Ale vies, to sa neda, lebo vyhybka na Hurbanovom namesti nema elektircky prestavnik a vodici by to nemohli rucne hadzat, lebo sa to nikdy tak nerobilo, to sa neda. Lebo co ak by mal voz zle brzdy a odcuval by namestim SNP kym by bol vodic vonku a prehadzoval vyhybku, vies. Lebo nasi vodici su tupy a nevedia zabrdit voz... Proste blablabla, milion vyhovoriek... ?
Mne osobne by sa Kapucinska pacila viac takto:
L1 smer Dubravka cez Jesenskeho, smer Hlavna stanica cez tunel
L12 Dubravka - Safko - Nam. SNP - tunel - Dubravka
A je obsluzene vsetko a este ma aj Safko spoj do Dubravky.
Vsak dobre, vieme ze 21Tr je lepsia. Ale aj 24Tr ma vyhody, vraj je napriklad tichsia (21Tr je co sa tyka hlucnosti na tom dost zle.. tie vseljake piskoty, sykoty, hukoty, drkoty, skripoty, vrzgoty, hrkoty, hrmoty a buchoty)
Dobre, ale ten humusny interier ala shithnis, dvere uzsie ako na 21Tr, po posrane "kino" vzadu. No nehnevaj sa, je to oprpti 21Tr humus. 24 Tr sa mi nepaci, nie som sam a je mi jedno ako dobre to budu ospevovat, je to nezmysel, radsej Trollino. Netvrdim ze 21 Tr bola uplne genialna, ale urcite sa mi pacila viac, ma super interier s pohladu vlka. #vomit_24Tr# ?
No, raz sa v Plzni viezli s 24Tr... Hej, nadával som na 24Tr, aj na Angoru nadávam. Ale nie iracionálne. 24Tr je živá, mám imoriadne pohodlné stanovište vodiča, tak neviem, čo sa im na nej nepáčilo. Keby sa to nepáčilo vlkovi, to by som ešte dokázal pochopiť...
Ten co mal moznost si vyskusat 24Tr hovoril akurat o tom, ze to ma malu kabinu a nema priestor na odkladanie veci. Ako vsak pozname DPB, urcite budu pozadovat velku kabinu, takze to by malo byt po probleme.
V Mlynskej doline bude okrem diaľnice (6 pruhov = 2 * 2 pre každý smer + dva odstavné ešte aj štvorprúdová "normálna" cesta, takže v prevádzke ľubovoľnej MHD cez MD problém nebude. Ja by som tam tiež najradšej videl trolejbusy. Predsa len je to priechodnejšie riešenie, ako eliny na DD a vždy lepšie trolejbusy namiesto busov ako nič (teda eliny).
Samozrejme ze trolejbus na DD nedava velky zmysle, lebo ostrovna prevadzka je hovadina a ako si spravne poznamenal, aj tak by bolo kazde tretie vozidlo autobus... K tomu ostava nutny prestup. Neviem ake by boli naklady na hybrydobusy, ich udrzba, etc (pri nasich niektorych pracovnikoch). Podla mna ziaden Smradotrolejbus na DD nebude, je to sice schvalene, ale schvalene bolo aj metro a ine veci. Na DD podla mna v najblizsich rokoch ostane stale smradobus a ked sa nam rozpadnu vsetky tambusy, tak tam budu vypravovane Karosy CNG a ked skoncia tie, tak potom SORy, nakoniec sa tam MDH zrusi.
Vypraval som sa s vodicmi, ktory v Bratislave jazdia na 21Tr a niektori mali uz moznost vyskusat si aj 24Tr. A vobec je nechvalili, skor na to nadavali, ze 21Tr je ovela lepsia. Navyse si tu sam nadaval na 24Trku, ze to bude najtazsi NP trolejbus, postaveny na zaklade najtazsieho NP autobusu, pokial sa dobre pamatam. ?
Spectre
24Tr neviem, lebo som nemal tu "cest"