Sarko:akej siete?
Aj keď dosť otravuje čakať kým pošle dokumenty do centra, tam to podpíšu, vyplatia a pošlú späť.
Potrubnú poštu máme aj vo FNsP (jednoducho Nová nemocnica) v KE. Tak ako v Motole, je tu prepojený komplex budov, akurát nie je riadená elektronicky, ale ani mechanicky, ale asi nejako reléovo. Na tubuse sú prestaviteľné krúžky s číslami, ktorými sa volí číslo cieľovej stanice. Každý tubus má aj svoje evidenčné číslo a po dopravení dokumentov, či materiálu sa vracia prázdny späť do "domovskej stanice", v tomto prípade na dané oddelenie, či ambulanciu.
Aj ked neviem, ako to funguje teraz, ked sa jazdi vylukovo... Keby sme mali linky odvsadial vsade, tak by sa sice neprestupovalo, ale mali by hodinovy interval
Dufam, ze pocas pokracujucej reko Jesenskeho uz odstrania ten zvysny cik-cak, co tam je a konecne tam bude normalna trat.
J
Inak nedávno (asi dva týždne) som jedného pána čo robí údržbu automatov upozornil na rozpadajúcu sa betónovú pätku na zastávke Dvory a dnes už je tam nová čerstvo zašalovaná pätka aj s čerstvým betónom.
Zrejme ho presvedčilo to, že im ho môžu ukradnúť. Ale aj tak nezostal lahostajný. Hovoril som mu to pri Tescu a vyzeral, že na to bude srať, ale potom som videl ako si niečo zapisuje
S499.1023: Áno rozkopať začiatok aby prechádzajúce plne naložené Tatrovky spôsobili otrasmi zosuv
d3k0: A nezostane tá L12 tak? Možno by tam mohol K.K. spraviť rýchlo nejaký prieskum ako to bude využívané a či stačí kapacita pod most,... Veď vieš čo myslím a ak áno nechať tú 12 tak. Aj prestup by bol (11+12+14) aj spoj na Kapucínsku večer.