Reply on: Darro #29547:
Musíš sledovať tlač, tam sa všeličo píše, alebo sa pýtať správnych ľudí 
Postup by mal byť asi taký (zatiaľ len ideový, projekt ešte nie je, pokiaľ viem), že sa most odstaví, konštrukcia rozpíli pozdĺž osi (teraz neviem, či cestná alebo železničná časť), odtiahnu od seba a dorobí sa stred. Celé sa to ešte nadstaví na stredných pilieroch, aby sa zväčšila vzdialenosť od hladiny. Čiže most pôjde do kopca a zase z kopca

Pri takejto konštrukcii by sa mi pozdávalo aj vybudovanie cestného podjazdu Vajanského nábrežie - Dostojevského rad a zmena Štúrovej na pešiu zónu s premávkou električiek. Tým by sa odstránilo kolízne miesto na električkovej rýchlodráhe na Šafku.
Papyr
1), 2) Ale v skutocnosti... co cakat od mesta, ktore nie je schopne doplnit proste rozbocenie na jednej krizovatke na uplny trojuholnik a preto prevadzkuje autobusovu linku (49) v celej dlzke pod drotmi... a co cakat od Drahoveho uradu, kde este dvojsilovy trolejbus ani nevideli...
3) skusil som si predstavit SOR BN12 v trolejbusovej verzii. Vyzerala by asi o chlp lepsie, ako autobusova, pretoze uhol, v ktorom odstupuju palice od strechy by trosku opticky zmiernil ten uhol, v ktorom sa ten divny povoz lame