Mna skor zaujima ako chcu vyriesit ten prechod elektricky na Starom moste... co tam daju semafor ako pri oprave prac alebo sa aj ta cast po ktorej teraz jazdia osobne auta odstavi a prestava sa na elektrickovu premavku cely most? Hmm... By som cely most zhodil a postaval novy... aj tak raz dr. . e , dufam. ?
Ktovie ci by to potom bola 49 alebo 211
S499.1023
K rozjazdovej výhybke na štúrovej - opakujem ešte raz, je úplne jedno, či idú električky na Kam. nám. alebo na Jesenského, STÁLE PRECHÁDZAJÚ ZMIENENÚ VÝHYBKU. Takže táto výhybka obmedzuje rýchlosť na 15 km/h v obcoh smeroch. Nehovoril som o radoch, ktoré sa tvoria. Hovoril som o tom, že keby električka prešla križovatku rýchlosťou 15 km/h, trvalo by to pri plynulej jazde asi 11 sekúnd (ak počítam dĺžku súpravy 30 m a kolízny úsek 15 m, pri rýchlosti 30 km/h by to bola polovica. O ten rozdiel by mohlo napríklad byť dlhšie voľno v inom smere.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek.
Ešte niečo?