Reply on: 3pa3ck3 #237272:
Rovnako sa tu bavime aj o vytazenej ceste, ktorej alternativa pri neuvazenom zasahu su velke zapchy v okoli pesej zony (a pekne prdkanie splodin do okolia) alebo presunutie takmer vsetkej dopravy na Lafranconi a vznikne nam tu novy Pristavny most a potencialne uzke hrdlo v pripade nehody, ktore ochromi Bratislavu este viac ako doteraz.Toto nemas ako Stary Most, ktory si mohol obmedzit, lebo to bola len 1+1 cesta iduca "nikam" a ktora bola zaroven adekvatne nahradena elektrickou + si mal Apollo a Novy Most na absorbovanie narastu dopravy.
perets
Skôr si viem predstaviť, že smer Pe - Staromestská by od prekrižovania Rázusovho nábrežia klesal, na úrovni dómu Sv. Martina by bol pod terénom, takto by pokračoval tunelom až po približne Zochovu. Vetva z nábrežia by šla len rovno a bližšie k hl. smeru, a vetva Pe-Vydrica ktorá klesá by stúpala a prešla ponad.