Dobrý deň vážení priatelia. Poviem sem svoj názor na momentálne električkové trasovanie a linky. Jednolinkové trasovanie je najhoršia schéma električiek v BA, akú som kedy videl v živote preboha! To ako vážne? To bol tak veľký problém nechať dvojlinkový variant? Jednolinkový variant má omnoho viac nevýhod. Rozdiel medzi 4/5 minútovým intervalom a 8 nie je obrovský preboha! Ale asi aj viem dôvod prečo chcete aby ľudia prestupovali! Takto sa im zdĺžila jazdná doba, nútite si ich kupovať lístky na dlhšiu dobu, keď náhodou náhodou zdrhne na Dlhých dieloch 4 na Zlaté piesky, potom niekoho za to môže aj revízor pokutovať! Ide vám o zvýšenie tržieb iba! A som veľmi zvedavý či ponecháte prázdninový režim keď sa otvoria SŠ, aj keď to vyzerá zatiaľ v nedohľadne. Zbytočne odstrihávate Dlhé diely a Karlovu Ves. Ja mám taký pocit už, že zachvíľu zrušíte aj linku 32, nech si občania idú 33, potom na 4/9 a potom na 1. A situácia v Petržalke je tiež katasrofálna. Pri dvojlinkovom intervale nebol tam žiadny problém, teraz sú tam výpadky napríklad z Rače. To kde sme preboha? Veľmi výrazne ste skomplikovali takto cestovanie! To bol taký veľký problém nechať 8 minútový interval s dvomi linkami? Potom sa ale nečudujte, že linka 93 je furt prepchatá, nie že aj ju zrušíte!! Mám také obavy, že DPB začne nezmyselne rušiť normálne linky, uvediem sem príklady spojení:
1. Dlhé diely - Hlavná stanica
Zrušenie linky 32, nech si občania idú na 33, potom na ten váš geniálne zkampaňovaný prestupný terminál Riviéra, čo tiež neviem prečo ste premenovávali, Molecova bol rozbehnutý názov dlhé roky! Potom buď na 4 alebo 9 a potom na 1 ešte.
2. Hlavná stanica - Petržalka
Zrušenie linky 93, nech si občania idú na 1, potom nech idú okruhom cez mesto na 3, a potom na 95, však Budatínsku a Dvory až tak netreba, že?
3. Petržalka - Rača
Tu teraz ide o zrušenie linky 59. Takto donútite napríklad študentov alebo pracujúcich napríklad z juhu Petržalky ísť na 95, potom na 3 a ešte buď pešo alebo na nespoľahlivú 65, ktorá mešká! Ale samozrejme ide vám o tržby, viac peňazí za lístky samozrejme!
4. Petržalka - Letisko
Zjednotenie 96 so 196, zrušenie spojenia po Letisko. Však občanov donútime prestupovať na Trnavskej, že?
5. Dúbravka - Petržalka
Zrušenie oboch liniek 83 a 84. Nech si občania idú na vašu úžasnú linku 4 a potom na Moste SNP nech prestupujú na 91/191, 88.
Toto je apokalypsa, ktorá môže nastať, pokiaľ tu pri moci budú liberáli ako Vallo! Prečo za pána Nesrovnala sa naopak, zlepšovala električková doprava? Prečo za jeho vedenia boli rozumné a zabehnuté riešenia? Mám taký pocit že tu velebíte Valla ako nejakého Boha. Prečo, keď sa niečo vytopilo, tak pán Nesrovnal mohol za všetko, ale Vallo za nič? Toto je celý môj názor na aktuálnu električkovú situáciu v Bratislave. Momentálne odo mňa všetko.
1. Dlhé diely - Hlavná stanica
Zrušenie linky 32, nech si občania idú na 33, potom na ten váš geniálne zkampaňovaný prestupný terminál Riviéra, čo tiež neviem prečo ste premenovávali, Molecova bol rozbehnutý názov dlhé roky! Potom buď na 4 alebo 9 a potom na 1 ešte.
2. Hlavná stanica - Petržalka
Zrušenie linky 93, nech si občania idú na 1, potom nech idú okruhom cez mesto na 3, a potom na 95, však Budatínsku a Dvory až tak netreba, že?
3. Petržalka - Rača
Tu teraz ide o zrušenie linky 59. Takto donútite napríklad študentov alebo pracujúcich napríklad z juhu Petržalky ísť na 95, potom na 3 a ešte buď pešo alebo na nespoľahlivú 65, ktorá mešká! Ale samozrejme ide vám o tržby, viac peňazí za lístky samozrejme!
4. Petržalka - Letisko
Zjednotenie 96 so 196, zrušenie spojenia po Letisko. Však občanov donútime prestupovať na Trnavskej, že?
5. Dúbravka - Petržalka
Zrušenie oboch liniek 83 a 84. Nech si občania idú na vašu úžasnú linku 4 a potom na Moste SNP nech prestupujú na 91/191, 88.
Toto je apokalypsa, ktorá môže nastať, pokiaľ tu pri moci budú liberáli ako Vallo! Prečo za pána Nesrovnala sa naopak, zlepšovala električková doprava? Prečo za jeho vedenia boli rozumné a zabehnuté riešenia? Mám taký pocit že tu velebíte Valla ako nejakého Boha. Prečo, keď sa niečo vytopilo, tak pán Nesrovnal mohol za všetko, ale Vallo za nič? Toto je celý môj názor na aktuálnu električkovú situáciu v Bratislave. Momentálne odo mňa všetko.

a samozrejme nezriedka aj predtým... Čo si sa tým snažil naznačiť, že nemám autocentrické klapky na očiach?
MatejBA
A ako sa upcha?
- najazd na most ma cca 200 metrov ak bude priemerna cakacka na zelenu 60-90 sekund smer Staromak, tak to mas upchate raz dva, nehovoriac o spojeni prudov do Petrzalky a na Staromak, kde teraz mas najazdy rozdelene (cize mozne extra zdrzanie aut na nabrezi a 31 a 39)
- pri jazde z PE na nabrezie budes potrebovat lavy odbocovaci pruh. Prvym problemom bude, ze sa ti zacnu hromadit auta na moste, ktory ma pokial si dobre pamatam, obmedzenu nostnost pre tazke auta, cize na pohode mu to neprida. Ale snad tuto "drobnost" zahrnu do planov. Inym problemom je:
-- bud budes musiet zrusit buspruh a nechat 1+1 na odbocenie a smer mesto, co pri sucasnej "auto je smrrrrrrt" nature vedenia mesta je nerealne
-- alebo nechas buspruh a pruh pre auta, ako su teraz, a budes blokovat aj ludi, co by isli rovno. Pretoze brutalne pochybujem, ze dostavaju na Most SNP 3 jazdny pruh, aby im pomohli.
Celkovo je momentalne tento plan zly a horsi.