Reply on: fobust #23162:
Vikendova prevadzka je uplne na inej baze ako cez pracovne dni. Pracovne dni maju sedlo, co pri vikendovej prevadzke takmer odpada - a takisto linky maju menej poradi. Napriklad Petrzalke sa "usla" vikendova "specialita" - totiz vikendova prevadzka 92. Je vypravenych len niekolko spojov za cely den, na ktore su pouzite uz vypravene vozidla z inych obsluhujucich liniek, ktore sa po ukonceni 92 vracaju znovu na svoju pôvodnu trat. Ma to dvojaku vyhodu - jedna dopravna prevadzka tak naraz zabezpeci vypravu 92ky vozidlom, ktore v danom intervale - laicky povedane - nebude domacej linke chybat. Pretoze KAZDA z tychto domacich liniek ma za vikend "hluche" miesto, to jest vezie sa v urcitu dennu hodinu mensi balik ludi, ktory pojmu ostatne "domajsie" poradia. Navyse miesta vo vikendovej prevadzke, ktore su v tyzdni "sedlove", cez vikend pokryva este jedno posilove poradie na takmer kazdej linke, ktore nastupuje sluzbu nezavisle na ostatnych poradiach.
hroch
88 = 09.15 / 30 / 45 / 10.00
95 = 09.13 / 28 / 43 / 58
to znamena, ze ked mne, ako ovsistanovi na zastavke bulikova zdrhne o stvrt na desat 88 do mesta do skoly, proste musim pockat stvrt hodinu na dalsiu. nema zmysel ani presunut sa na inu zastavku - napriklad na spomenutu bosakovu - pretoze tam budem cakat rovnakych 15 minut +-minuta. nepomoze dokonca ani presunut sa na poslednu zastavku pred mostom, farskeho, lebo tam je situacia nasledovna:
78 = 09.15 / 30 / 45
95 = 09.15 / 30 / 45
88 = 09.17 / 32 / 47
89 = 09.18 / 38 / 58
s touto situaciou denno-denne bojujem uz viac ako pat rokov, odkedy som zacal chodit do skoly do mesta a neverim, ze predtym to bolo lepsie... a teraz mi povedzte, kde je v tom logika.
ja nevravim, ze tie cp su zle ako celok, len si myslim, ze ked uz je 88 doplnkom k 95 - a myslim si, ze taketo uvazovanie je spravne - mala by ju DOPLNAT a nie chodit s nou zaroven...