Reply on: hroch #23149:
K 88 a 95 v. "naraz"No...nie celkom...pozrime si tieto dve linky dajme tomu vo vikende: Odchody 95 zo Safka (minuty): 10, 25, 40, 55. Odchody 88: 08, 20, 38, 50. Jazdna doba 95 zo Safka na Antolsku 21 min (cca), 88 po Ovsiste cca 11-12. Lenze: Safarikovo namestie je prestupnym uzlom na Petrzalku - a: vikendova situacia na nastupistiach tychto dvoch liniek pre ilustraciu: 88-ka s odchodom 08 pristavuje 06-07 a berie znacny balik ludi. Ik 435 ma uz na Safku sedadla plne a stoji tak zo 20-25 ludi. 95ka pristavuje 08-09 a berie ROVNAKY, ba este vacsi balik ludi, pretoze jej trasa obsluhuje takmer vsetky petrzalske strategicke prestupove uzly: DK Zrkadlovy haj, Holicsku (TERNO, TESCO), Strecniansku, Branik a nemocnicu Antolska! Castokrat uz na Safku je 95 takmer PLNA! Napohlad sa odchody 88 a 95 takmer stretaju - ale ma to i vela vyhod: jedna linka v podstate odlahcuje druhu - v tomto pripade je 88 ta podporna. Dajme tomu, ze odchody 95 mame take, ake su a 88 bude medzi to zaradena niekde medzi to. Tym padom 95 bude praskat vo svikoch, pretoze podla odchodov logicky odchadza PRVA a 88 tym nesplni hlavnu ulohu "podpory" ci odlahcenia 95-ky. Pretoze do 95ky sa natlacia vsetci ti, ktori idu len na dve-na tri zastavky a balik ludi iducich dajme tomu smerom na nemocnicu sa uz jednoducho NEZMESTI!
Takze tak :o)
J
Ono neviem či ste to nepostrehli ale tá poznámka o výhľadovom zmenení rozchodu tam nie je kvôli električkám. Tá je tam kvôli metru. Jednoducho tie trate sa budú prebudovávať tak, že až raz bude treba v BA metro, tak nebude problém to za pár korún prebudovať.
d3k0: Ja by som mal chuť tomu šéfovať, bo som si istý, že by sa dalo šetriť tam kde sa teraz nešetrí a robiť veľa vecí efektívnejšie. Je veľa nových zákonov a tie by sa dali dobre využiť.
Čo sa mačkopsa týka: ideálne by bolo keby boli ľudia z regiónu zvážaný na stanice Petržalka, Hlavná stanica, Vinohrady, Trnavské mýto, Nové mesto a od tiaľ už rozvážaní električkami, trolejbusmi, autobusmi. Hádam sa BSK podarí, to čo deklaruje.
SDF: Ja neviem, vysvetli.
Inak najkrajšie na tomto meste je súčsný problém s nábrežím a to odzrkadluje všetko. Spravili tam lievik pri Propelery a obhajujú to tým, že prejazd cez nábrežie je nežiadúci. Avšak idú za 38mil rozšírovať cestu medzi tunelom a Novým mostom. Takže jasne treba niekomu vliať prachy do vačku.
Vie mi neikto vysvetliť podrobne hospodárenie s odpismi a bez nich? Nejaký študenti EU. Môžete aj na mail.
Mna tak napadlo, ze ked bol naposledy problem s busmi, tak tu bol jeden veľký štvordňový štrajk a o rok neskôr prišlo 100 Ik4X5. Možno by bolo na čase sa porozprávať s odbomi v DPB, vnuktnúť im nejakú tú myšlienku. Pretože tu nejde o neschopnosť vedenia DPB tu ide o mesto a jeho rpiority a vedenia a asi je potrebné ukázať čo bude, keď MHD nebude.