Osobne vidim jedinu vyhodu v 1000mm pri jazde IGK po kolajniciach. Kazdy kto jazdil autom po Viedni alebo Prahe vie o com hovorim...(hlavne po BKV paneloch)
Ja neobhajujem zmenu rozchodu, osobne si myslim, ze nie je nutna, a jedinu jej vyhodu vidim v Bratislave v tom, ze na 1435 mm by mozno ta katastrofalna (ne)udrzba vozidiel a trati bola menej viditelna. Dajaky virtualny a nepotrebny mackopes v buducnosti podla mna nie je dovod na zmenu rozchodu elektricky.
Ide mi len o to, ze by niekto konecne mohol spravit cisto faktograficku studiu, nezatazenu ideologiami, osobnymi preferenciami a emociami, ci by sa zmena rozchodu v Bratislave oplatila alebo nie.
Jedna vec mi na tom projekte Pudosu nesedi -- ako chcu zrealizovat dopravny system, ktory ma zaroven prepajat Schwechat s letiskom a este aj sluzit ako sucast nosneho systemu MHD v Petrzalke? Ved to su dve absolutne rozdielne a podla mna nezlucitelne ulohy...
Ja len že či sa bude volať naozaj TESCO Zlate piesky, aj keď už na samotných Zlatých pieskoch už TESCO nie je? Alebo to nebude chodiť až tam, kam chodila 110ka?
1. Urcite ju premenuju... Vsak to by bolo dost od veci inak..
2. Vsak to tam mas napisane, ze povodna(teda Tesco Vajnorska) bude obojsmerne priebezna a konecna bude vytvorena nova(Tesco Zlate Piesky)
K obnoveniu premávky na Jesenského:
"Pôvodná zastávka „Nám. Ľ. Štúra“ v smere na Kamenné nám. (pri Redute) bude zrušená, nová zastávka v tomto smere bude na Jesenského ulici."
To sa tá zastávka bude naďalej volať Nám. Ľ. Štúra (s námestím nemá už nič spoločné), alebo sa premenuje na Jesenského?
Ozaj a ako sa bude volať nová konečná 63 - Zlaté piesky?
Tipujem v takomto poradi:
1. Prazska - Hrobonova
2. Hlavna stanica - Sancova
3. Vojenska nemocnica - Patronka - Kramare
Dlhe diely sem neuvadzam, pretoze tazko urcit, kedy to postavia... A hlavne je to dobra kravina stavat dookola dlhych dielov vedenie a uvazovat o duobusoch. Chcel by som vidiet toho oneho, co to vymyslel. To tam mozu rovno nechat autobusy.
Asi tak. Bol by to dobry navrh na anketovu otazku na uvodnej stranke. Samozrejme s linkom ku kratkemu popisu vsetkych moznych variant. Zaujimalo by ma, ako by to dopadlo. Ale beznym ludom tie projekty vyzeraju rovnake, takze asi nic. Osobne tiez hlasujem za navrh Pudos, ten je najrealnejsi, ponuka okamzite vysledky, nevyhadzuje zbytocne peniaze.
Ale nasi mestski pani schvalia asi nieco ine...
V skratke
Od 13.12
- obnovenie premavky na Mostovej
- definitivne predlzenie 63 na Tesco Zlate Piesky
- zmena odchodov 131 v suvislosti so zmenami v CP ZS.
Ja hlasujem za Pudos. Aj Dopravoprojekt má hlavu a pätu. U Metroprojektu je pekné, že uvažuje o 4 ľuďoch na m2, ale s vozidlami pre 500 ľudí by sme skončili pri víkendových intervaloch celej radiály zhruba 20 minút. Taký NDS by sa podľa mňa neujal.
Ferro