Ferro: Nemýliš sa.
Ono neviem či ste to nepostrehli ale tá poznámka o výhľadovom zmenení rozchodu tam nie je kvôli električkám. Tá je tam kvôli metru. Jednoducho tie trate sa budú prebudovávať tak, že až raz bude treba v BA metro, tak nebude problém to za pár korún prebudovať.
d3k0: Ja by som mal chuť tomu šéfovať, bo som si istý, že by sa dalo šetriť tam kde sa teraz nešetrí a robiť veľa vecí efektívnejšie. Je veľa nových zákonov a tie by sa dali dobre využiť.
Čo sa mačkopsa týka: ideálne by bolo keby boli ľudia z regiónu zvážaný na stanice Petržalka, Hlavná stanica, Vinohrady, Trnavské mýto, Nové mesto a od tiaľ už rozvážaní električkami, trolejbusmi, autobusmi. Hádam sa BSK podarí, to čo deklaruje.
SDF: Ja neviem, vysvetli.
Inak najkrajšie na tomto meste je súčsný problém s nábrežím a to odzrkadluje všetko. Spravili tam lievik pri Propelery a obhajujú to tým, že prejazd cez nábrežie je nežiadúci. Avšak idú za 38mil rozšírovať cestu medzi tunelom a Novým mostom. Takže jasne treba niekomu vliať prachy do vačku.
Vie mi neikto vysvetliť podrobne hospodárenie s odpismi a bez nich? Nejaký študenti EU. Môžete aj na mail.
Mna tak napadlo, ze ked bol naposledy problem s busmi, tak tu bol jeden veľký štvordňový štrajk a o rok neskôr prišlo 100 Ik4X5. Možno by bolo na čase sa porozprávať s odbomi v DPB, vnuktnúť im nejakú tú myšlienku. Pretože tu nejde o neschopnosť vedenia DPB tu ide o mesto a jeho rpiority a vedenia a asi je potrebné ukázať čo bude, keď MHD nebude.
Ono neviem či ste to nepostrehli ale tá poznámka o výhľadovom zmenení rozchodu tam nie je kvôli električkám. Tá je tam kvôli metru. Jednoducho tie trate sa budú prebudovávať tak, že až raz bude treba v BA metro, tak nebude problém to za pár korún prebudovať.
d3k0: Ja by som mal chuť tomu šéfovať, bo som si istý, že by sa dalo šetriť tam kde sa teraz nešetrí a robiť veľa vecí efektívnejšie. Je veľa nových zákonov a tie by sa dali dobre využiť.
Čo sa mačkopsa týka: ideálne by bolo keby boli ľudia z regiónu zvážaný na stanice Petržalka, Hlavná stanica, Vinohrady, Trnavské mýto, Nové mesto a od tiaľ už rozvážaní električkami, trolejbusmi, autobusmi. Hádam sa BSK podarí, to čo deklaruje.
SDF: Ja neviem, vysvetli.
Inak najkrajšie na tomto meste je súčsný problém s nábrežím a to odzrkadluje všetko. Spravili tam lievik pri Propelery a obhajujú to tým, že prejazd cez nábrežie je nežiadúci. Avšak idú za 38mil rozšírovať cestu medzi tunelom a Novým mostom. Takže jasne treba niekomu vliať prachy do vačku.
Vie mi neikto vysvetliť podrobne hospodárenie s odpismi a bez nich? Nejaký študenti EU. Môžete aj na mail.
Mna tak napadlo, ze ked bol naposledy problem s busmi, tak tu bol jeden veľký štvordňový štrajk a o rok neskôr prišlo 100 Ik4X5. Možno by bolo na čase sa porozprávať s odbomi v DPB, vnuktnúť im nejakú tú myšlienku. Pretože tu nejde o neschopnosť vedenia DPB tu ide o mesto a jeho rpiority a vedenia a asi je potrebné ukázať čo bude, keď MHD nebude.
fobust
Asi tak. Bol by to dobry navrh na anketovu otazku na uvodnej stranke. Samozrejme s linkom ku kratkemu popisu vsetkych moznych variant. Zaujimalo by ma, ako by to dopadlo. Ale beznym ludom tie projekty vyzeraju rovnake, takze asi nic. Osobne tiez hlasujem za navrh Pudos, ten je najrealnejsi, ponuka okamzite vysledky, nevyhadzuje zbytocne peniaze.
Ale nasi mestski pani schvalia asi nieco ine...