Reply on: si #23108:
Nebudem ti to tu vysvetlovat znova, lebo zjavne nechapes, ale poviem jedno:
Ak by nam tu tie trate spravoval ten isty dvojtaktny inzinier co dnes, tak to mas to iste, iba na sirsom rozchode. My potrebujeme nasledovne: Vymenit riadenie. Vymenit vozidla za nove, atraktivne. Zriadit integrovanu dopravu. Ziadnu zmenu rozchodu. To iba prezentuju ti ludia co su tam dnes, aby sa mali na co vyhovorit iba pre svoju vlastnu neschopnost.
Uz sme sa tu na tuto temu hadali strasne vela krat, tentoraz netreba.
si
Re #23088 fobust: citis sa bohaty ? tak teraz zacni s opravami na 1000kovom rozchode a o 10 rokov zrazu zistis ze ono ta prepojitelnost so vseobecne rozsirenou 1435 nie je az tak zla vec... akurat ze zmena potom ta bude stat niekolkokrat viac...
PS: zmena rozchodu sa ta v dielnach nemusi najmenej tykat - vozidla v UD su pokial viem umiestnovane na jalove podvozky ktore chodia len v ramci dielni a tam mozu kludne behat aj na 1000ke...
Re #23107 fobust: ja som pocul nieco o tom, ze podbijacka ktora je v DP je neaka vyhybkova ci akato a ze vsetko na nej treba nastavovat rucne, postupuje pomaly pod (proste ze to je optimalizovane na podbijanie kadeakych zlozitych tratovych usekov); kdezto na rovne je vraj vhodne pouzivat neaky iny exemplar, vraj ten sa len nastavi a ide (plne automaticky). No a podbijacky na 1000ku, kolko sa ich kde vyskytuje ? - vzdy musis niekde neaku vyzobrat; na 1435 su ich na zeleznici mrte...