Reply on: fobust #23160:
Petrzalka versus linkovanie je (bude) orieskom coraz tvrdsim. Pretoze v Petrzalke len za posledny rok pribudlo najmenej 5 (mozno viac) strategicky dolezitych stavieb, ktore treba nejakym sposobom dopravne zabezpecit. Na druhej strane lezia moznosti DP - a vsetko toto treba optimalne zladit!!! Prepravne naroky Petrzalky stale zvladaju IBA autobusy - a rozsirenim novych strategicky dolezitych objektov sa pocet prepravovanych osob stale zvysuje! Do toho este zapocitajme bohuzial stale sluziacu socialisticku infrastrukturu a stav cestnych komunikacii - nie je to jednoduche. Urobit optimalne preklady liniek je uloha coraz narocnejsia a ani pri najlepsej voli sa neuhovie vsetkym!... Aj tak myslim, ze sa to cele zvlada NADPOMERY DOBRE.:o)
. a inac, tie dovody, co si uviedol dnes rano, ze preco to nejde... to si zapamatam, ked odo mna budu chciet nieco v robote


Jonathan
Napr. odchody z mierka po 15
08 09 18 19 28 29 38 39 48 49 58 59
Ako z mojho laickeho usudok mi hovori, ze 34 ma posilnit 83. Tak preco musia chodit pohromade a nemoze sa ta 34 zaradit logicky medzi 83.
Ja viem, ze je to komplexny problem a nikdy sa neda vsekym vyhoviet, ale toto sa mi zda velmi nelogicke