Ja som predsa nepovedal, že to je najlepšie riešenie - iba to, že je to jedno z riešení. Ostatne, z VH sa dá peši ísť na Hroboňku alebo na 207, kým s Drotárskou je to horšie.
No najlogickejšie riešenie je meškanie L64 nechať preniesť na L41 a následne toto nechať preniesť na opačnú L64. L64+L41 sa má správať de facto ako jedna linka. Inak to celé nemá zmysel. Už sa teším ako to v budúcnosti môže fungovať ak budeme mať garantovaný prestup pri Tescu Lamač 63+trolejbusová linka Avion - Tesco Lamač. Aj keď tam sú lepšie intervaly.
No najlogickejšie riešenie je meškanie L64 nechať preniesť na L41 a následne toto nechať preniesť na opačnú L64. L64+L41 sa má správať de facto ako jedna linka. Inak to celé nemá zmysel. Už sa teším ako to v budúcnosti môže fungovať ak budeme mať garantovaný prestup pri Tescu Lamač 63+trolejbusová linka Avion - Tesco Lamač. Aj keď tam sú lepšie intervaly.
Error 0x007
Pre porovnanie moje skusenosti z Viedne (ó Vieden zalat, vsetko je tam stokrat lepsie): Niekolko krat sa mi stalo, ze elektrickar zdrhol skorej nez mal (viem ako idu moje hodiny v porovnani z hodinami v MHD vozoch), ovela castejsie nez v Bratislave. Moji oblubeni su ale ti, ktori zablokuju dvere a potom este vyse 10 sekund stoja na cervenej (ani predsignal neoznamoval zmenu signalu). Ale na druhej strane som sa dopocul, ze polovica Viedenskych bim-karov a busarov su Juhoši a Turci, takze by som nebal byt taky prekvapeny ?