Reply on: Solider #210905:
preco myslis, ze len BW, alebo BW to tam napisal, co ty vies, mozno to BW upravil len do najprijatelnejsej podoby oproti tomu, co tam chcel niekto silou mocou presadit. Nezabudaj, ze BW spravil viacero dobrych veci ako v prospech vodicov tak aj v prospech cestujucich (nariadenie povinneho dopytoveho otvarania je jedna z viacerych veci)
Petto
Na CSU ma ist jednoznacne elektricka s uvratovou konecnou a linkou dajme tomu L11 ( CSU - tunel - Obchodna - HS) potom sa mozu zrusit 31,39 a 61 konecne posilni.
Trat by viedla cez Mlynsku len po jednej strane cesty ( ta cast ktorou idu L30,L37 pod Most SNP).
Priestor tam na to je pre 3 pruhy. S tym ze elek.trat zo zastavky ZOO smer vyhybka k napojeniu na karloveksku radialu by bola zabetonovana,aby mohli byt zachovane 2 pruhy pre Autoslavu.