Reply on: ................ #210906:
doplnim: Na CSU ma ist jednoznacne elektricka s uvratovou konecnou a linkou dajme tomu L11 ( CSU - tunel - Obchodna - HS) potom sa mozu zrusit 31,39 a 61 konecne posilni.
Trat by viedla cez Mlynsku len po jednej strane cesty ( ta cast ktorou idu L30,L37 pod Most SNP).
Priestor tam na to je pre 3 pruhy. S tym ze elek.trat zo zastavky ZOO smer vyhybka k napojeniu na karloveksku radialu by bola zabetonovana,aby mohli byt zachovane 2 pruhy pre Autoslavu.
................
Prečo nie skrátiť 84 okrem rána? Aký je rozdiel medzi DD a Ovsištom? Ekonomická univerzita má 184 a samozrejme iné linky, aj s Horského parku stále len na jeden prestup.
Každopádne, nehovorím, že tak ako som to napísal je to určite správne, ide mi o diskusiu ako ďalej s električkami a poukázanie na spôsob zmýšľania, prečo niekde tolerujeme súbeh, niekde nie, prečo niektorí musia prestupovať na elinu, niektorí nie.