chlapci chlapci, ukludnite sa
Stale riesite CSS v Pe pre elektrickovu trat, ktora nebude hadam ani 5 rokov. Vcil sa vyuziju EF na stavbu po Bosakovu, a smitec. Dalej prachy nebudu (ak EU neuvolni dalsi riadny balik pre JeTi). CSS sa da nastavit tak, aby elektricka nikde nestala, pricom napr v takom svedsku som sa prave stretol s takym prvkom, ze na menej vytazenych "priecestiach" bolo normal zabezpecovacie zariadenie, kratke predzvananie, a elektricka preletela. V liberci tusim to je tiez, Petrzalka nema absolutne take cesty, kde by sa tvorili kolony alebo to nebolo mozne. Podla povodneho planu vedenia trasy (ktory +- je vzdy rovnaky) nastane problem akurat pri Jungmanovej, kde je celkom slusna doprava (Ale CSS by rovno vyriesila problemy s prejazdom cez tu retardovanu Tkrizovatku), a dalsie miesto asi az pri Technopole. Inde nie je taky prepravny prud, kde by nastalo akekolvke zdrzanie, co i len pri 90s intervale. A po dalsie, aj s nakupom novych vozov, sa Dp dle meho zbavi par poslednych srotov. Teraz ten vysmech v podobe znovuobnovenia uz davno vyredeneho vozidla z dovodu akutneho nedostatku prevadzkyschopnych vozidiel.......Moc tych elektriciek neostane volnych. Trat do Pe dostane minimalne interval l.95 co je 5min. Takze kazde 2,5min ak by sa vozy triafali na krizovatkach by bola krizovatka zastavena na malu chvilku. Problem?
Preferencia sa da spravit aj dobre. Dokonca velmi dobre! Staci len chciet, a mat spravneho dodavatela. Aj siemens to vie, ale musi byt aj spravna objednavka
Siemens iba programuje zadane udaje. Ak sa mu zada, ze na tej a onej krizovatke ma stale prednost IAD, tak pref nepref, stale auta prejdu a elektricka postoji.

Preferencia sa da spravit aj dobre. Dokonca velmi dobre! Staci len chciet, a mat spravneho dodavatela. Aj siemens to vie, ale musi byt aj spravna objednavka

Ámos
Dnes ma L5 Dubravku prejdenu s priemerkou 24,1km/hod. K novemu mostu to je 23,75km/hod. (hrubo ratane vzdialenost a cest cas v CP)
Prazske Acko ma priemerku 29,4 na svojej trase, samozrejme bez zapocitania cesty cestujuceho do/z pozdemia. Na namesti mieru na eskalatoroch stravi hore-dole tri minuty ak si dobre pamatam.
Skotucne teda treba rusit zastavky alebo poriesit zvodidla, neriadene prejazdy a riadene krizovatky, a dosiahnut rychlost metra tymito prostriedkami, pricom zachovame komfort blizkosti zastavok.