Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #167603:
Ešte na čosi som zabudol: To je lož. Nikto nebráni Zločineckej spoločnosti jazdiť vlaky "na vlastné obchodné riziko", pričom tržba z takéhoto vlaku by po odrátaní mzdy palubného personálu (ak tam náhodou tiež nie je na Rg jazde) by bola čistým ziskom Zločineckej.

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #167846:
Áno, to je najdhlší oddiel. PK-Šenkvice, Šenkvice-Cífer a Cífer-Trnava sú rozdelené na dva automatickým hradlom.

Martin Fundárek

Reply on: Valec #167842:
Železnice, alebo Reming?

Martin Fundárek

Reply on: ufo #167843:
15 min. malo byť po Pezinok, ďalej 30 min. Takže by to šlo povedzme takto (čísla teraz strieľam z brucha, dôležité je poradie):
00 Os do PK
10 Zr/R/Ex
15 Os do TT
20 náklad
30 Os do PK
40 Zr/R/Ex
45 Os do TT
50 náklad
Reply on: 810zssk #167850:
http://www.flickr.com/photos/johannes-j-smit/3122296941/in/photostream
Napr. takto vyzeral ten osobák, dva vozy B ČSD a ruský WLAB v 80-tych rokoch.
Rakúšania sem posielali archaické B, ale ešte nie Schliereny, tie sa tu začali ukazovať až v 90-tych rokoch.
Reply on: Martin Fundárek #167840:
A prave to pozeram znova a mas pravdu s tou hlavnou, zle som pochopil ten stary format GVD 🙂

Dikes 🙂
Reply on: AAA #167835:
Dik, ale skor ma zaujimalo co tam bolo osobne 🙂
Reply on: Valec #167833:
Dik, podla GVD 88/89 to skor vyzera tak ze jedna "rotacia" bola rakusacka a jedna slovenska (jedine ze by ta suprava jazdila jednu jazdu naprazdno). Aj vtedy bolo asi treba vyrovnavat vykony 🙂
Reply on: Peon #167830:
A Google som skusal 🙂
Reply on: Peon #167830:
Nepisal, prispevok bol vysledkom empirickeho skumania.
Reply on: Martin Fundárek #167838:
To máš na medzistaničné oddiely?
Reply on: AAA #167844:
*Nemožno tie Os vlaky spraviť tak, aby tie predchodenia boli počas pobytu Os v Šenkviciach, resp. Pezinku, čím by sa možno ušetrila nejaka minúta?
Reply on: ufo #167843:
Nemožno tie Os vlaky spraviť tak, aby tie predchodenia boli v Šenkviciach, resp. Pezinku?
Reply on: Martin Fundárek #167838:
Nestačí brať do úvahy najdlhší oddiel, keď sa nakreslí celý úsek TT-BA a Os 15 minút, vznikne tam aj predchodenie Os vlaku rýchlikom a už sa to celé rozbíja. Bohužial, 15 minútový takt Os vlakov je tam nereálny v súčasných podmienkach.
Reply on: Martin Fundárek #167838:
Nám to nakreslili na (tuším) 16 minút s tým, že tam nebude žiadna rezerva na prípadné čo i len minútové meškanie.
Reply on: Valec #167829:
ten smer nabudúci rok porieši Regio Jet, takže už dlho plakať nad blbým GVD zo smeru DS nebude zapotrebí ☺ snáď ten projekt otvorí blbcom na MDPaT oči ešte viac aby začali konať ohľadom regionálnej dopravy po celom Slovensku a podporili podobné projekty aj v iných regiónoch (Orava, Kysuce atď.)

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #167827:
Nie, jazdili BA hl.-Marchegg. Ranný Os viezol jedno B-čko a jedno sovietske lôžko z Mosky/Kyjeva/Ľvova. Poobedný viezol tuším dve rakúske dvojky. V Marcheggu sa to pripojilo na rakúsky osobák do Viedne.

Martin Fundárek

Reply on: AAA #167837:
Nič sa nestalo, ja to tak neberiem. Ale keď už som reagoval, tak som informáciu upresnil.

Martin Fundárek

Reply on: Valec #167829:
1. Plán dopravnej obsluhy predpokladal interval Os PK-BA 15 minút. Myslím, že sa to dá odjazdiť. Podľa mojich výpočtov je minimum 13 minút, aby sa pomedzi ne vopchal ešte jeden rýchlik/expres/zrýchlený alebo jeden náklad. Takže ak zoberieme 15 minút interval, môžeme previezť ešte dva Zr/R/IC a dva náklady. Kritický úsek, pre ktorý som to rátal, je Rača-Jur.
Reply on: Martin Fundárek #167836:
Som sa pomýlil, dúfam, že sa nehneváš. Na čítanie celých strán diskusie a hľadanie toho, čo kto, kde, kedy napísal, som totiž dosť lenivý.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.