Reply on: AAA #100401:
Áno, to máš pravdu, problém by to asi vyriešilo, ale ako zahustiť interval, keď už dnes sa jazdí na všetkom čo má motor a kolesá. Podľa mňa doprava na letisko je vo "verejnom záujme" a s prepáčením kto už má nutnú potrebu ísť z Kauflandu na letisko?
Podľa môjho laického názoru doprava na letisko má byť riešená z ohľadom na charakter cieľovej stanice, čo mne ako laikovi vychádza tak, že najvýznamnejšie prestupové uzly a nič viac. Takže mne naozaj vychádzajú jedine zastávky Hlavná stanica, Račianske mýto (prestupy z Rače, prípadne CMO), Trnavské mýto (prestupy z Ružinova a CMO), Bajkalská (prestupy z Petržalky), Tomášikova (prestupy zo ŽST Nové Mesto a Ružinova) a potom už len všetky ostatné zastávky ktoré sú za Avionom, keďže tam nechodí iná doprava. Všetky ostatné zastávky sú dostupné súbehmi linkou 39 a 63, s výnimkou zastávky Slowackého, ale budiž, tak by bola obsluhovaná aj tá.
Marcelllooo
Je tiez zaujimave, ako navrhujes opominat bezpecnostne funkcie prehliadajuc neradostnu realitu. Rizikovy manazment je vyznacuje prave tym, ze rizika jasne pomenujes a urobis opatrenia, aby si ich eliminoval. Ak navrhujes, aby sa toto opominalo, navrhujes zranitelnejsie a menej bezpecne mesto.
Je podivuhodne, ako sa stale najdu ludia, ktori si myslia, ze barsake sklenene peklo barskam vpichnute je moderna (a nebodaj kvalitna) urbanistika, kompozicia a architektura...
Re #100398 Ámos: Ano, az sa pristahuje. Lez - zatial sa neni kam pristahovat...