Na financovanie by som odporúčal obrátiť sa na fanúšikov dopravy do Dubaja. A ako mesto zvoliť niektoré kúpeľné (Piešťany by pre arabského šejka boli asi najlepšie). ?
Mimochodom, vo svete existuje viacero električkových prevádzok, ktoré majú menej ako tri linky, napr. Reşiţa v Rumunsku (1 trať, 2 linky).
najmenšia prevádzka električiek na svete sa nachádza na Ukrajine - pozostáva z jednej jednokoľajnej trate v dĺžke asi kilometer, jednej výhybky do depa, dvoch vozňov a dvoch zastávok... ?
ahoj ľudia, ako sa mi máte? No som veľký milovník MHD. A preto mám jeden Veľký sen, chcel by som v nejakom malom meste, do 25.000.obyvateľov, vybudovať malú električkovú prevádzku, ktorá by bola najmenšou prevádzkou na svete. Táto prevádzka by prevádzkovala najviac 3 linky električky. Áno je to krásny sen, viem treba na to predovšetkým peniaze... Ale myslím si že partia takých fanatikov ako som ja, keby sa dala do kopy, tak to dokážeme. Ak Vás môj nápad zaujal, kontaktujte ma prosím e-mail Jozef.Kmeto@azet.sk Ďakujem Dodo ?
To musí být výrazně očesaná verze a hlavně rozhodně méně kapacitní. Pětičlánkový ULF není kapacitní ekvivalent dvojice tramvaje T3. Cena sedmičlánkové tramvaje ULF pro Vídeň stojí v přepočtu 150 mil. Kč a jedná se tak o nejdražší tramvaj na světě.
a to je suma už aj vrátane údržby!!!
Citát z tej stránky:
"Der Auftragswert beträgt laut einem Siemens-
Sprecher rund 27,5 Millionen Euro und beinhaltet ein Service- und
Wartungspaket."
Mohu se zeptat které? Ukaž mi tramvaj, která má 4 podvozky na délku 30 metrů, je 100% nízkopodlažní, má všechny podvozky otočné a kapacitu 300 cestujících. Nevím, kolik máš informací o tramvaji 15T, ale já vím, že se bude jednat o tramvaj s technikou, která dosud na žádné tramvajové vozidlo nebyla aplikována. V té částce je započten samozřejmě i vývoj. Jediné vozidlo, které by jakžtakž do Prahy vhodné bylo by byl ULF. I ULF má ale obrovské nápravové tlaky a hlavně.... stojí přes 150 mil. Kč. Naopak jsem překvapený, že ta částka za jednu 15T je nižší než 100 mil. Kč. Já jsem s ohledem na složitost jejího řešení překvpaneý, že nestojí víc.
nevychadzal som zo ziadnych predpokladov, iba som pretransformoval sad linky na siet zeleznic. Prave zeleznice budu nosny system Bsk. Ale nie Ba! Ba ma predpoklad stat sa nim elina. Ma zazemie. K tomu odosobneniu, cestujuci z exBH okresu cestuju do ba! A na to su aj podklady a to sa menit nebude. Ludi co cestuju z MA do SC je minimum. Si to ty, co za kazdu cenu rusi dop. vztahy
Keď môžem jednu poznámočku k 61 a letisku. Podľa môjho názoru je táto linka riešená veľmi nešťastne. Všímal som si už párkrát ako to s ňou vlastne je a dospel som k názoru, že je to dôchodcobus slúužiaci na prepravu medzi tržnicou, Kauflandom a Avionom. Napríklad Tomáčikovej sa do 61 26.2. nedostalo asi 10 ľudí, ktorí evidentne išli na letisko (usudzujme podľa toho, že mali kufre). Hlavne, že autobus bol plný nákupných turistov v zrelšom veku (NTZV), ktorí ho zaplnili už na Trnavskom mýte (tam sme nastupovali aj my, ale ešte sme sa ako tak zmestili). Veľká časť NTZV vystúpila pri Kauflande a bola nahradená ešte silnejšou skupinou NTZV, ktorá hromadne opustila autobus pri Avione, odkiaľ sme išli v autobuse !!! 8 !!!! hoci 10 ľudí ostalo stáť cestou.
Po vzore napríklad Prahy, dopraviť ľudí do nákupného centra by malo byť v prvom rade snahou nákupného centra. Ja osobne by som rišeil linku 61 tak, že by mala zastávky Hlavná stanica - Račianske mýto - Trnavské mýto - Bajkalská - Tomášikova - Pestovateľská - Sky Europe - Cesta na letisko - Letisko.
Určite by sa tým možno skrátil aj čas prepravy, čo by bez nároku na vozidlá mohlo ešte o niečo zlepšiť inerval.
Takto napríklad funguje linka na letisko v Prahe 179 z Dejvickej od metra a 100 zo Zličína od metra. Obe prechádzajú okolo nejakého nákupného centra, priznám sa neviem ako sa volá, ale je na pohľad väčšie ako náš Avion a krásne odignorujú všetky zastávky na jeho okolí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin
Po vzore napríklad Prahy, dopraviť ľudí do nákupného centra by malo byť v prvom rade snahou nákupného centra. Ja osobne by som rišeil linku 61 tak, že by mala zastávky Hlavná stanica - Račianske mýto - Trnavské mýto - Bajkalská - Tomášikova - Pestovateľská - Sky Europe - Cesta na letisko - Letisko.
Určite by sa tým možno skrátil aj čas prepravy, čo by bez nároku na vozidlá mohlo ešte o niečo zlepšiť inerval.
Takto napríklad funguje linka na letisko v Prahe 179 z Dejvickej od metra a 100 zo Zličína od metra. Obe prechádzajú okolo nejakého nákupného centra, priznám sa neviem ako sa volá, ale je na pohľad väčšie ako náš Avion a krásne odignorujú všetky zastávky na jeho okolí.