Reply on: enumaelish #100403:
Môj názor ako laika v doprave a podnikateľa je taký, pokiaľ chcem mať zákazníkov, tak spravím všetko pre to, aby som ich mal. Ako sa obrazne povie, znesiem im aj modré z neba. A pokiaľ je mesto a doprava v takom stave, v akom je (neriešim prečo to tak je), tak prvotnou obsluhou je obsluha vo "verejnom záujme". A akosi sa mi nezdá, že doprava ľudí do nákupných centier by bola vo "verejnom záujme". Záujem dopravy do šopaparku je v prvom ráde záujmom podnikateľov prevádzkujúcich šopapark, tak buď na dopravu prispejú alebo nech si to riešia vlastnou dopravou, alebo im stačia len zákaznici s IAD. Nehovorím že dopravu k šopaparkom treba zrušiť, nech 63 tam kľudne jazdí, ale načo si robiť zlý obraz v očiach turistov ktorý s nemým úžasom zostanú stáť na zastávke lebo sa nedostanú do autobusu plného nákupných vozíkov.
Možno by sme zistili, že nám nakoniec na letisko stačia hrbáče (podľa môjho názoru možno to najreprezentatívnejšie čo momentálne máme) namiesto polorozpadnutých dráčikovských karos.
Martin
Podľa mňa doprava na letisko je vo "verejnom záujme" a s prepáčením kto už má nutnú potrebu ísť z Kauflandu na letisko?
Podľa môjho laického názoru doprava na letisko má byť riešená z ohľadom na charakter cieľovej stanice, čo mne ako laikovi vychádza tak, že najvýznamnejšie prestupové uzly a nič viac. Takže mne naozaj vychádzajú jedine zastávky Hlavná stanica, Račianske mýto (prestupy z Rače, prípadne CMO), Trnavské mýto (prestupy z Ružinova a CMO), Bajkalská (prestupy z Petržalky), Tomášikova (prestupy zo ŽST Nové Mesto a Ružinova) a potom už len všetky ostatné zastávky ktoré sú za Avionom, keďže tam nechodí iná doprava. Všetky ostatné zastávky sú dostupné súbehmi linkou 39 a 63, s výnimkou zastávky Slowackého, ale budiž, tak by bola obsluhovaná aj tá.