Mozno vyraz "nefunguje" je trochu nepresny, ale nie je to nosny system na urovni na akej by mal byt. Vliect sa kazdou zakrutou, vyhybkou, krizovanim, stat pomaly na kazdom semafore, pripadne spomalovat kazdu chvilu na 20 lebo sa nam rozpada trat, atd. skratka nie je pre cestujuceho atraktivne.
V tomto s tebou úplne súhlasím. Úvahy o mačkopsovi sú na úrovni bezdomovca, ktorý rozmýšľa, či si raz v dome dá do kúpelne platinové pákové batérie, alebo zlaté kohútiky. A navyše si myslím, že nemožno prepájať niečo, čo nefunguje. Lebo električková doprava v Bratislave v podstate nefunguje. Nie je ani bezkolízna, ani preferovaná a už vôbec nie nosná, či nadradená.
Mačkopes je krásna vec, akurát, že sa už ďalej nebuduje ani v Nemecku, lebo ani bohaté Nemecko na to nemá. Navyše žiadne električkové vozidlo nemá šancu splniť normu TSI Crash, taktiež už dnes vieme, že nie je racionálne, aby mačkopes vozil so sebou päťtonové trafo. Obzvlášť smiešne sú tieto predstavy v Bratislave, ktorá nie je schopná (prostredníctvom svojho DPB) udržať v riadnom stave ani obyčajnú električkovú trať priebežne ale jedine balkánskym spôsobom "necháme rozpadnúť a potom za cudzie peniaze postavíme znova".
RegioJet plánuje zdvojkoľajnenie trate do DS? Možno by bolo dobré si vyjasniť, čo robí prevádzkovateľ dráhy (ŽSR) a čo robí prevádzkovateľ dopravy na dráhe (RegioJet). Inak je tvoje vyjadrenie ekvivalentné tvrdeniu "SAD Dunajská Streda plánuje vybudovanie diaľnice Bratislava - Dunajská Streda".
Veď nakoniec čo bude brániť predĺženiu z električkovej trate z Janikovho ďalej ? Nehovoriac o tom, ze imo nikto nemá predstavu o systéme a riešení, ktoré by príslušný urad aj (možno) odobril.