Reply on: Solider #98761:
Odhliadnime teraz od skutocnosti, ze tento tebou navrhovany variant nie je realny (MZP SR odporucany je polozapusteny variant), mesto vylucilo riesenie uprav ako je zatravnenie, ci dalsie upravy okolia. Bude sa stavat len hola trat.Povedal si, ze si dovolis tvrdit, ze tento tebou prezentovany navrh je najlepsi. Povedz preco si to myslis, v akych ohladoch je najlepsi, pre koho je najlepsi. Tiez mi vysvetli, preco je najlepsi pre mna, ako vlastnika bytu v dome v susedstve trate. Odovodni, prosim, svoj nazor.
Marcelllooo
Uvedeny dokument, podla mojich informacii, nezohladnuje staticky posudok a potrebu zdvihnut gabarit o 4 metre vyssie. Odhliadnuc od tohoto (lebo udajne sa to da riesit zdvihnutim stredneho pola so zachovanim koncov mosta), ing. Dulla (ano, opieram sa o vyjadrenia odborneho timu - netvarim sa, ze som zjedol vsetku mudrost sveta) spochybnil korektnost prave tohoto vykresu, na ktory sa odvolavas, co este bude udajne overovane v projektovej dokumentacii.
Pripustme, ze som sa v tomto bode mylil (co zatial nie je preukazane - bude overene v projektovej dokumentacii), stale ostava problem s taktovanim krizovatky. A uz vobec to nema vplyv na nas navrh riesenia ako celok. Vyhrady sa tykaju ovela viacej veci a aj zavaznejsich.
Dovody mojej pritomnosti na tomto fore si v podstate spravne vyjadril: vystavenie mojho nazoru a navrhu riesenia oponenture a schopnost ustat to. Zatial podnet zasadnym sposobom spochybnujuci moj nazor nezaznel, aj ked priznavam, ze ty patris k tym serioznejsim a korektnejsim ucastnikom diskusie.