Reply on: hoppusmark01 #98764:
a pomaloeketrička by premávala v menšom polkruhu (alebo ako to nazvať) od centra mesta.. Čiže trate pomaloelektričky by viedli len po ŽST N. mesto, ŽST Vinohrady, Karlovu ves, Ružinov..Tak by bolo výborne obslúžené centrum a širšie centrum mesta, bez nutnosti schádzať do podzemia..
Do vzdialenejších častí mesta, čiže Dúbravky a DNV, Zlaté piesky, Rače atď by premávala už len rýchloelektrička..
hoppusmark01
Na povrchu nad zakopanou rýchloelkektričkou by mohla aj naďalej premávať pomaloelektrička s väčšou hustotou zastávok, ktorá by premávala nad zemou aj v centre, a teda by sa vôbec nerušila električková sieť na povrchu..
Samozrejme v centre by museli byť tunely pre rýchloelektričku razené..
čiže existovali by dva na sebe nezávislé električkové systémy, jeden pod povrchom, a druhý na povrchu..