Reply on: Technopol #96625:
1. Tak to ste sa nemuseli ani unuvat takto pokracovat v dezinterpretacii. Ako som povedal, je to Vas problem. Nemam zaujem ani na filozofickom mudrlanstve a chytractve. Bud sa budeme snazit efektivne komunikovat hoci obetujeme istu odbornu presnost v vyjadrovani sa alebo budeme chytracit a hladat miesto, kde koho nachytama na hruskach, navyse ked to trosku sami zamotame, aby sa to lahsie spravilo.
2. Neriesime ale Dubravsko-karlovesku radialu ale Petrzalku. Tak tu nezatahujme co sem nepatri. Dubravka a Karlovka nateraz boli vyriesene tak ako su a momentalne na ine nie su zdroje (ani financne aniine). Riesime Petrzalku. To vsak neznamena, ze toto riesenie sa nerobi s ohladom na Dubravku a Karlovku v dlhodobejsom vyhlade, prave naopak.
Podme teraz pekne rozmotat to kbko, ktore ste tu pekne zamotali a zmotali.
a) Ja si nemyslim, ze bolo treba riesit Petrzalku kolajovo, ci uz elektrickou a ci NS MHD. Politicky sa vsak rozhodlo, ze sa to urobit ide. To je proste dane vychodisko. Ostal uz len prietor (aj to obmedzeny) aby sme hladali sposob a formu, ktora bude v Petrzalke realizovana.
b) Mame teraz dve moznosti:
- posavime si za 8mld. petrzalsku radialu, ktora vsak nie je dopravne potrebna a nie je nosnym systemom
- nechame stat postavit vacsinu (podobne ako v pripade mostu Apollo) zo statnych penazi (aj tak tam BA prispieva najviac) a eventualne zafinancovat niektore vynutene stavby.
Pri tychto 2 moznostiach ta prva pre nas drahsia nesplna navyse ani poziadavky na vyriesenie sirsich suvislosti, pricom ten druhy a lacnejsi to splna. Ktory si asi vyberiem?
Marcelllooo
1. Odpovedal som a na svojej odpovedi trvam. Skutocnost, ze si ju neviete interpretovat resp. interpretujete ju zle, je Vas problem nie moj.
2. Ci ostane aj stare riesenie je vecou rozhodnutia. Ak sa uvazuje o prestavbe, da sa predpokladat, ze na starom rieseni nemame zaujem a preto ho budeme postupne utlmovat a prejdem na to nove. Ak sa nechce utlmovat, potom nie je dovod na prestavbu a ma sa ponechat to stare.
Ak sa chce ponechat to stare ale chceme ist aj do noveho, rozhodli sme sa mat dva systemy aj s vyssimi nakladmi.