Reply on: Marcelllooo #96631:
"Neriesime ale Dubravsko-karlovesku radialu ale Petrzalku" - Ja som bol doteraz v tom, že riešime koncepčne dopravu na území CELÉHO mesta (a mám dojem, že toto si myslelo aj veľa iných diskutujúcich). Ďakujem za upresnenie. A v prípade diskusie o celomestskej doprave sem patrí aj Dúbravka či Karlova Ves. Koncepčný návrh má totiž zahŕňať aj perspektívne rozšírenie obsluhy o ďalšie časti mesta - čo je práve slabina železničného návrhu. (Sám spomínaš, že železničný návrh vyrieši Petržalku a ostatné časti zostanú tak, ako sú, prinajmenšom na určitý čas.)
Samozrejme, ak hovoríme o spojení Petržalky s oblasťou Dostojevského radu, Karadžičovej, Trnavského mýta a pár ďalších lokalít, tak železničné riešenie je najvhodnejšie a najekonimickejšie. Ale železničné riešenie úplne ignoruje niektoré prepravné toky a naviac aj komplikuje ich budúce riešenie (na požiadanie rozvediem).
Marcelllooo
1. Odpovedal som a na svojej odpovedi trvam. Skutocnost, ze si ju neviete interpretovat resp. interpretujete ju zle, je Vas problem nie moj.
2. Ci ostane aj stare riesenie je vecou rozhodnutia. Ak sa uvazuje o prestavbe, da sa predpokladat, ze na starom rieseni nemame zaujem a preto ho budeme postupne utlmovat a prejdem na to nove. Ak sa nechce utlmovat, potom nie je dovod na prestavbu a ma sa ponechat to stare.
Ak sa chce ponechat to stare ale chceme ist aj do noveho, rozhodli sme sa mat dva systemy aj s vyssimi nakladmi.